اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه لاریجان مازندران خبر داد

کاهش شدت برف و کولاک در محور هراز/ آمادگی برای اسکان اضطراری مسافران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه هم‌اکنون تردد در محور مواصلاتی هراز برقرار است، گفت: از شدت برف و کولاک در این محور کاسته شده است.

کاهش شدت برف و کولاک در محور هراز/ آمادگی برای اسکان اضطراری مسافران

علی نوری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: محور هراز که از ساعت 18 روز چهارشنبه به دلیل کولاک شدید، بارش برف و لغزندگی بیش از حد بسته شده بود از ساعت 14 پنج‌شنبه بازگشایی شده و هم‌اکنون تردد در آن جریان دارد.

وی افزود: همه راهدارخانه‌ها و مساجد این محور آمادگی کامل دارند تا در صورت بسته شدن دوباره افرادی که در راه مانده‌اند را برای اسکان اضطراری در خود جای دهند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران اضافه کرد: البته با مسدود شدن این محور در روز چهارشنبه 110 نفر از مسافران و افرادی که در هراز تردد داشتند به تفکیک 80 نفر در راهدارخانه امامزاده هاشم و 30 نفر در راهدارخانه منظریه اسکان یافتند.

نوری‌پور با اعلام اینکه شامگاه پنج‌شنبه با بازگشایی مسیر شاهد برودت و کاهش بیش از اندازه دمای هوا بودیم که این امر باعث یخ‌زدگی سنگین سطح جاده شده است، گفت: هم‌اکنون نیروهای راهداری و راهداران با تلاش شبانه‌روزی خود در حال نمک‌پاشیدن و برف‌روبی مسیر با خودروهای سنگین هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان مازندران با اعلام اینکه از شدت ریزش برف و کولاک در بخش لاریجان و محور مواصلاتی هراز کم شده است، تصریح کرد: از شدت کولاک و بارش شدید برف در مناطق پیچ ابتهاج، امامزاده هاشم تا آبشار پلور نیز کاسته شد.

وی در پایان اذعان داشت: کماکان راه روستایی بیشتر روستاهای ییلاقی و کوهستانی این محور مسدود بوده و در حال بازگشایی راه روستاها نیز هستیم.

انتهای پیام/86012/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول