اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

فضائل نماینده جدید ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد کم‌نظیر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: بهترین انتخاب از سوی بهترین انسان یعنی مقام معظم رهبری برای مردم کهگیلویه و بویراحمد در زمینه نماینده جدید آن حضرت صورت گرفت.

فضائل نماینده جدید ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد کم‌نظیر است

غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: انتخابی برتر از سوی برترین انسان یعنی مقام معظم رهبری برای مردم این استان صورت گرفت.

وی با قدردانی از رهبر معظم انقلاب به دلیل انتخاب حجت‌الاسلام ملک‌حسینی به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایشان از نظر فضل و کمال انسانی شخصیتی کم‌‌نظیر در این استان است که خصوصیات و سجایای والد بزرگوار خود را به ارث برده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا با گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی، نماینده فقید ولی‌فقیه در این استان خاطرنشان کرد: این خاندان و بیت ملک‌حسینی خدمات بزرگی به انقلاب و اسلام و این استان کرده‌اند که برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود. 

نماینده مردم بویراحمد و دنا به درجات علمی حجت‌الاسلام ملک‌حسینی اشاره کرد و افزود: کسی که در مکتب آیت‌الله ملک‌حسینی تلمذ کرده باشد و عضوی از آن بیت شریف به حساب آید؛ به طور یقین علم و فضل و کمال بالایی خواهد داشت.

زارعی؛ جوان بودن و خوش سلیقگی و فن بیان و خطابت را از دیگر ویژگی‌های حجت‌الاسلام ملک‌حسینی دانست و بیان داشت: بی‌شک این عالم شریف با وجود همه کمالاتی که دارند؛ خواهند توانست در ارشاد و راهنمایی مردم و مسئولان استان برای رسیدن به توسعه مادی و معنوی اقدامات اساسی انجام دهند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از تعامل خود و سایر نمایندگان استان با نماینده جدید ولی‌فقیه سخن به میان آورد و اذعان داشت: در رکاب ایشان برای رشد و توسعه استان قدم بر خواهیم داشت.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول