اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور

برادران مصطفی‌جوکار برای تیم منتخب همدان به روی تشک می‌روند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی همدان از اعزام تیم کشتی آزاد استان در رده بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد کشور خبر داد.

برادران مصطفی‌جوکار برای تیم منتخب همدان به روی تشک می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، جلال صابریون پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور از اواخر هفته آینده روز چهارشنبه 23 اسفندماه، به مدت سه روز به میزبانی استان و شهر قزوین برگزار می‌شود و تیم منتخب همدان با ترکیب کامل به این مسابقات اعزام شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم منتخب استان که نفرات برتر آن در شهرستان همدان مشخص شدند در هشت وزن با حریفان خود سرشاخ خواهند شد که امیدواریم نتایج شایسته‌ای به دست بیاید و نمایندگان خوبی برای کشتی و ورزش همدان باشند و در رده سنی بزرگسالان بتوانیم عناوینی را کسب کنیم.

رئیس هیئت کشتی همدان تصریح کرد: کشتی‌گیران منتخب استان همدان در این مسابقات در اوزان مختلف در وزن 55 کیلوگرم میثم فیروزآبادی، در وزن 60 کیلوگرم حسن شادی، در وزن 66 کیلوگرم مسعود کمروند، در وزن 74 کیلوگرم مسعود مصطفی جوکار، در وزن 84 کیلوگرم میثم مصطفی جوکار، در وزن 96 کیلوگرم جمال میرزایی و حجت تورجی در وزن 120 کیلوگرم حضور خواهند داشت.

وی در خصوص غیبت چند کشتی‌گیر شاخص همدان اظهار داشت: محمدحسین سلطانی و سعید ابراهیمی ملی‌پوشان سابق تیم کشتی آزاد کشورمان به دلیل مصدومیت نتوانستند در مسابقات انتخابی شرکت کنند و از حضور در ترکیب تیم اعزامی محروم شدند.

صابریون خاطرنشان کرد: کمیته فنی مسابقات با رعایت عدالت هیچ تبعیضی بین شرکت‌کنندگان قائل نشد و حتی جمال میرزایی که دچار بیماری سرماخوردگی بود هم در رقابت‌های انتخابی شرکت کرد.

وی در خصوص انتخاب کادر فنی و سرپرستی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور یادآور شد: شهرستان‌های همدان، ملایر و نهاوند هرکدام یک مربی در ترکیب تیم اعزامی خواهند داشت و هنوز در خصوص انتخاب سرپرست تیم تصمیم گرفته نشده و در اوایل هفته برای این سمت فرد خوبی را انتخاب و معرفی خواهیم کرد.

رئیس هیئت کشتی همدان متذکر شود: صادق گودرزی ملی‌پوش کشتی آزاد کشور نیز این اختیار را دارد تا در صورت تمایل به شرکت در این رقابت‌ها، به صورت آزاد یا همراه با تیم کشتی همدان حضور یابد.

انتهای پیام/89020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول