اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا یک ماه آینده صورت می‌گیرد

آغاز طرح آزاد راه مراغه ـ هشترود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس با بیان اینکه طرح آزاد راه مراغه ـ هشترود تا یک ماه آینده اجرایی می‌شود، خواستار همکاری مردم و مسئولان با پیمانکاران و مجریان این طرح آزاد راه برای تملک اراضی مسیر شد.

آغاز طرح آزاد راه مراغه ـ هشترود

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، مهدی دواتگری صبح امروز در جلسه شورای اداری مراغه از ایجاد چهار رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد واحد مراغه خبر داد . 

وی اظهار کرد: در این رشته‌ها شامل سه رشته کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد از مهر سال آینده دانشجو پذیرش خواهد شد.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک هفته منابع طبیعی برحفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و اراضی ملی تاکید کرد.

برخورد جدی با افراد سودجو

داواتگری افزود: اراضی ملی متعلق به همه مردم ایران و نسل‌های آینده است و باید با افراد سودجو و کسانی که قصد تصرف اراضی ملی و عرصه‌های منابع طبیعی را دارند باید مقابله کرد.

وی با بیان اینکه طرح آزاد راه مراغه - هشترود تا یک ماه آینده اجرایی می‌شود، خواستار همکاری مردم و مسئولان با پیمانکاران و مجریان طرح آزاد راه مراغه - هشترود برای تملک اراضی مسیر شد.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر تصریح کرد: از سرمایه‌گذارانی که در ایجاد واحدهای اشتغال‌زا و تولیدی در مراغه سرمایه‌گذاری کنند با واگذاری زمین در شهرک صنعتی و ارائه تسهیلات حمایت می‌شود.

انتهای پیام/60007/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول