اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 بهمن

نخستین دوره مسابقات رباتیک تعقیب خط در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین دوره از مسابقات تیمی رباتیک تعقیب خط 29 بهمن ماه جاری در دانشکده فنی مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

نخستین دوره مسابقات رباتیک تعقیب خط در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، ضیاالدین دائی‌کوزه‌کنانی رئیس دانشکده فنی مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز گفت: این مسابقات، با هدف ارتقای توانمندی‌های دانشجویان با حضور بیش از 35 تیم دانشجویی در دانشکده فنی مهندسی برق و کامپیوتر این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مسابقه، ربات باید مسیری را که با یک نوار رنگی روی زمینه‌ای با رنگ دیگر مشخص شده بپیماید که این مسیر ممکن است مسیری بسته باشد، تصریح کرد: مسیر می‌تواند دارای پیچ‌های ناگهانی (زاویه‌ای) با حداکثر زاویه تعیین شده، انحنا با حداقل شعاع مشخص، خط چین، تغییر رنگ زمینه و … باشد.

به گفته وی زمان طی کردن مسیر به علاوه مواردی که بعدا اعلام خواهند شد، توسط کمیته داوران به عنوان معیار امتیازدهی در نظر گرفته می‌شوند.

رئیس دانشکده فنی مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز در ادامه با بیان اینکه حضور در این مسابقه برای تمامی دانشجویان دانشگاه تبریز آزاد است، یاد آور شد: علاقمندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت رسمی مسابقه به آدرس  www.Tabrizu.net مراجعه کنند.

یادآور می‌شود که به تیم‌های منتخب جوایزی اهدا خواهد شد. 

انتهای پیام/60002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول