اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی بابل خبر داد

تخریب 3 بنای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی بابل

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: سه مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی بابل تخریب شد.

تخریب 3 بنای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی بابل

مسعود غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: صیانت و حفظ حقوق بیت‌المال و همچنین حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی شهرستان یکی از برنامه‌های جهاد کشاورزی است.

وی افزود: در این راستا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل برای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی اکیپ‌های در گردش تشکیل که این اکیپ در بازدیدهای انجام شده، افراد متخلف در زمینه تغییر کاربری را شناسایی و به آنها به صورت کتبی و شفاهی تذکر می‌دهند.

غلامی بیان داشت: تعدادی از این افراد به هشدارها و تذکرات ماموران جهاد کشاورزی تمکین نکرده، اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز می‌کنند که در این راستا سه مورد از بناهای غیرمجاز احداثی در این شهرستان واقع در روستاهای مشهدی کلا، موزی‌کله و حیدرکلا قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی بابل با اشاره به اینکه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل براساس رسالت قانون موظف است به منظور حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی نسبت به شناسایی افرادی که بدون مجوز قانونی اقدام به تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها می‌کنند به مراجع قضایی معرفی کند، بیان داشت: متخلفان علاوه بر حکم قلع وقوع بناء به جزای نقدی به میزان سه برابر قیمت اراضی با کاربری جدید محکوم می‌شوند.

انتهای پیام/86009/ن10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول