اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌ غربی:

اراضی ملی برای احداث منطقه ویژه اقتصادی سلماس شناسایی شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان ‌غربی گفت: اراضی ملی برای احداث منطقه ویژه اقتصادی سلماس شناسایی شده و در حال واگذاری به شرکت خصوصی است.

اراضی ملی برای احداث منطقه ویژه اقتصادی سلماس شناسایی شد

سید احمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح شهرک سنگ جنوب آذربایجان ‌غربی در تکاب یک طرح پیش‌بینی شده است و هنوز مصوب نشده است.

وی با بیان اینکه زمین مناسب برای شهرک سنگ تکاب تعیین نشده است، تصریح کرد: اراضی مسطح مناسبی در مجاورت شهرک صنعتی تکاب وجود دارد و احتمالاً برای احداث این شهرک استفاده شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌ غربی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌ غربی آماده است تا پایان احداث شهرک سنگ تکاب، زمین مناسب با کلیه امکانات در اختیار متقاضیان سرمایه‌گذاری در حوزه کانی جنوب استان قرار دهد.

موسوی به روند احداث منطقه ویژه اقتصادی سلماس اشاره کرد و گفت: این منطقه از مصوبات مجلس شورای اسلامی و هیئت دولت است و چندی پیش به سبب بروز مشکل در تأمین زمین با رکود مواجه بود و در حال حاضر با پیگیری‌های مستمر معاونت شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌ غربی مراحل پیشرفت کار رو به رشد است.

وی با اشاره به شناسایی اراضی ملی برای احداث منطقه ویژه اقتصادی سلماس، گفت: اراضی ملی شناسایی شده و در حال واگذاری به شرکت خصوصی است و نقشه‌برداری کاداستر آن به زودی آغاز می‌شود.

موسوی فرایند قانون‌مند در احداث منطقه ویژه اقتصادی سلماس را بسیار مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: برای اخذ اعتبار ملی مستقل این پروژه اقدامات لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/61010/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول