اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

شهرک‌های صنعتی رباط کریم افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده نزدیک تعداد شهرک‌های صنعتی این شهرستان افزایش می‌یابد.

شهرک‌های صنعتی رباط کریم افزایش می‌یابد

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: طی سال‌های اخیر دولت تلاش بسیاری برای توسعه صنعت کشور انجام داده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا حمایت‌های بسیاری از فعالان بخش خصوصی در حوزه صنعت انجام شده و می‌توان گفت که این حمایت‌ها طی سه دهه اخیر بی‌سابقه بوده است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در رباط کریم با اشاره به تحریم‌های خصمانه غرب علیه ملت ایران گفت: برای اینکه بتوانیم تهدیدها و تحریم‌ها را مانند گذشته خنثی کنیم، باید از تولیدکنندگان و صنعتگران کشور حمایت کنیم و خوشبختانه این مهم در سال‌های اخیر در اولویت اصلی کاری فرمانداری رباط کریم قرار داشته است.

* توسعه زیرساخت‌های اقتصادی رباط کریم

سلیمان‌پور با بیان اینکه برای حمایت از صنعت کشور لازم است که زیرساخت‌های اقتصادی مناسب فراهم باشد، اظهار داشت: یکی از این موارد فعال بودن شهرک‌های صنعتی به ویژه شهرک‌های خصوصی است.

وی تاکید کرد: برای این منظور دولت حمایت‌های لازم را انجام داده و تسهیلات خوبی در اختیار بخش خصوصی قرار داده است که هدف آن فراهم‌سازی زیرساخت‌های اقتصادی برای توسعه کشور است.

* فعالیت 3 شهرک صنعتی در رباط کریم

وی ادامه داد: پیش از این 2 شهرک صنعتی در رباط کریم فعال بود که به تازگی مجوز یک شهرک دیگر به نام شهرک صنعتی خصوصی شهید زواره‌ای صادر شده است.

سلیمان‌پور گفت: این شهرک دارای 200 واحد صنعتی است و با بهره‌برداری کامل از این مجموعه، توان صنعتی شهرستان رباط کریم افزایش می‌یابد.

وی در پایان اعلام کرد: همچنین احداث 2 شهرک صنعتی دیگر که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود، مراحل پایانی خود را طی کرده و به‌زودی مجوزهای نهایی آن نیز صادر خواهد شد که با این حساب تعداد شهرک‌های صنعتی رباط کریم به 5 شهرک می‌رسد که آمار مطلوبی است.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول