اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بگذاریم تیم برتر قهرمان لیگ شود

صالح: پنالتی استقلال صددرصد درست بود/ اعتراض به دوگانگی داوری در بازی‌های داخلی و خارجی

خبرگزاری فارس: مربی تیم استقلال گفت: روی پنالتی استقلال هیچ بحثی نیست و 10 کارشناس هم می‌تواند نظر بدهد که پنالتی بوده است، اما نمی‌دانم چرا تیم صبا اعتراض کرد.

صالح: پنالتی استقلال صددرصد درست بود/ اعتراض به دوگانگی داوری در بازی‌های داخلی و خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجید صالح پس از تساوی تیم استقلال با صبا در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جذابیت بازی از لحاظ فنی به ویژه نیمه دوم خیلی خوب بود، اظهار داشت: از تیم صبا نباید به سادگی بگذریم؛ این تیم بازی بسیار خوبی را انجام داد.

وی ادامه داد: بازیکنان صبا بر روی گل نخست این دیدار چیزی نزدیک به 15 ضربه به توپ زدند و بعد به گل رسیدند که این نشان دهنده کاری است که مرفاوی و کادرفنی صبا بر روی این تیم انجام داده‌اند که جای تقدیر دارد.

مربی تیم استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فضای بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا با فضای بازی‌های داخلی متفاوت است؛ ابتدای بازی مقداری غافلگیر شدیم و برخلاف روند بازی گل خوردیم.

وی تصریح کرد: پیش از اینکه گل بخوریم، هشت ضربه کرنر داشتیم؛ اما روی صحنه گل، تیم صبای قم خوب کار کرد و ما غافلگیر شدیم و بعد از آن نبض بازی تا پایان مسابقه در دست ما بود که موقعیت‌های زیادی هم خلق شد که بر زیبایی بازی افزود.

صالح افزود: با توجه به شرایطی که از نظر اقتصادی و فشار مسابقات است؛ بازیکنان استقلال با تمام توان بدون اینکه لحظه‌ای کم‌کاری و کم‌فروشی کنند، بازی می‌کنند که جای تقدیر دارد، چون تیم استقلال پرهوادار است و ما در برابر هوادارانمان مسئول هستیم.

وی عنوان کرد: تمام مسئولان باشگاه از مدیر تا دیگر عوامل زحمت می‌کشند که بتوانند شرایط را فراهم کنند که متأسفانه این شرایط مهیا نمی‌شود، امیدوارم بازیکنان به حقشان برسند.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص عدم بازی مجتبی جباری در نیمه نخست بازی یادآور شد: روز جمعه باید به مصاف تراکتورسازی برویم و پس از آن در جام باشگاه‌های آسیا به میدان می‌رویم که با توجه به این شرایط به بازیکنان اصلی در بازی با نماینده قم استراحت دادیم؛ باید تقسیم توان‌ کنیم و مهندسی انرژی به خرج دهیم تا بتوانیم از توان تمام نفرات تیم استفاده کنیم.

وی افزود: خوشبختانه در هر پستی ما آلترناتیو خوب داریم و در بازی‌های سنگین این نفرات به تیم کمک خواهند کرد؛ در بازی با صبای قم می‌توانستیم برنده باشیم، اما یک امتیازی که از این بازی گرفتیم، منوط به همین بود که توانستیم از تمام نفراتمان استفاده کنیم.

صالح تصریح کرد: بازیکنان باید یک ریکاوری خوب داشته باشند تا در روز جمعه بتوانیم بازی خوبی در مقابل تراکتورسازی انجام دهیم.

مربی استقلال در ادامه در خصوص دوگانگی در تصمیمات داوری در بازی‌های آسیایی و بازی‌های داخلی اظهار داشت: این بحث به این زمان مربوط نمی‌شود؛ وقتی با تیم ذوب آهن هم به بازی‌های آسیایی می‌رفتم، این بحث بود.

وی ادامه داد: در صحنه‌ای که در نیمه اول برای ما اتفاق افتاد یک توپی به دست بازیکن حریف برخورد کرد که داور کرنر اعلام کرد؛ دوگانگی اینجاست که مانند همین صحنه را حنیف عمران‌زاده در بازی الریان تکل می‌کند و داور استرالیایی پنالتی می‌گیرد.

صالح افزود: ما باید قضاوت‌ها را یکنواخت ببینیم؛ در غیر اینصورت ما از این قضیه متضرر می‌شویم.

وی تأکید کرد: این جریانی که علیه تیم استقلال در این مقطع حرکت می‌کند، بحثی است که روی داوری انجام می‌دهند، در بازی امروز روی پنالتی بحث نداریم؛ 10 کارشناس هم می‌تواند نظر بدهد که پنالتی بوده است و نمی‌دانم چرا تیم صبا اعتراض کرد.

مربی استقلال اضافه کرد: چندین خطا بر روی بازیکنان ما انجام شد که داور مسابقه می‌توانست از کارت‌های خود استفاده کند و بازی را زودتر کنترل کند.

صالح بیان داشت: تیم ما کمترین اعتراض را درون زمین داشت و با روش معقول و منطقی همه تصمیماتی که علیه تیم بود را پذیرفتیم.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها سنگین شده است، گفت: هرکس درون زمین با مسائل فنی نتیجه بگیرد، قهرمان می‌شود، بنابراین نباید کار به حواشی کشیده شود.

مربی تیم استقلال اذعان داشت: شرایط حساس شده است و در این حساسیت نباید کار به جایی برسد که تصمیمات و حواشی آنقدر در لیگ ما تأثیرگذار باشد که متن را از بین ببرد.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص عدم بازی مجیدی در بازی‌های خارج از خانه طبق قرارداد این بازیکن گفت: این سخن فقط شایعه است.

صالح در خصوص عدم حضور ایمان موسوی در بازی با صبای قم گفت: هم موسوی و هم مجیدی از ناحیه کشاله ران مصدوم بودند.

انتهای پیام/78010/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول