اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبا:

بازی قابل قبولی برابر استقلال انجام می‌دهیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: ما هدفی جز کسب سه امتیاز از بازی با صدرنشین لیگ برتر نداریم و برای این مهم قطعاً بازی قابل قبولی برابر استقلال انجام می‌دهیم.

بازی قابل قبولی برابر استقلال انجام می‌دهیم

محمود فکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه بازیکنان صبا تمام شرایط خوب و مناسب را برای انجام این بازی و کسب پیروزی در خانه دارند تصریح کرد: با توجه به نوع تمریناتی که انجام داده‌ایم صبای قم برای شکست استقلال آماده است.

وی در ادامه با اشاره به نتایج دیدارهای هفته بیست و هشتم که منجر به رفتن صبا به مکان یازدهم جدول شده است، افزود: سه امتیاز بازی این هفته با تیم استقلال تهران برای صبا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و آن را در خانه حفظ خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال صبای قم همچنین با ابراز رضایت از وضعیت تیمش در آستانه مهمترین بازی هفته و جدال با صدرنشین لیگ برتر بیان داشت: در این مسابقه بهترین نفرات خود را در اختیار داریم و باید پیروز میدان شویم تا وضعیتمان در جدول رده بندی بهبود یابد.

وی ادامه داد: قطعاً سعی بازیکنان صبا این خواهد بود که بازی بسیار خوب و قابل قبولی را برابر استقلال تهران به نمایش بگذارند و با کسب سه امتیاز تیم را از رتبه یازدهم جدول رده بندی به مکان‌های بالاتر برسانیم و چهارمین برد خانگی را کسب کنیم.

فکری عنوان داشت: به هیچ عنوان نمی‌توانیم تیم استقلال تهران را در مسابقه امشب دست کم بگیریم، زیرا ما می‌خواهیم بازی در خانه را ببریم و با سه امتیاز آن همچنان جایگاه خود را در جدول حفظ کنیم، ما حریف خطرناکی در مقابل داریم و لحظه‌ای غفلت ممکن است که کار دستمان بدهد.

وی افزود: بازی با استقلال تهران به اندازه سایر بازی‌های لیگ برای ما مهم است و باید با تمام توان و قدرت به مصاف حریف برویم تا بتوانیم به سه امتیاز بازی دست یابیم، بنابراین امیدوارم در این مسابقه از فرصت میزبانی به خوبی بهره ببریم.

مربی تیم فوتبال صبای قم افزود: با اینکه بازی گذشته در خانه برابر تیم‌ نفت تهران را با شکست پشت سر گذاشته‌ایم اما با انگیزه و تلاش زیاد در بازی با استقلال تهران باید ثابت کنیم که تیم بزرگی هستیم و این نتایج در روند تیم ایجاد اختلال نمی‌کند.

تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در دیداری مهم از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول