اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد

استقرار 35 پست ثابت و 7 پست سیار در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: به دنبال اجرای سیزدهمین مرحله راهنمای مسافران نوروزی در ایام نوروز 92، 35 پست ثابت و هفت پست سیار در تمام نقاط ورودی و خروجی استان اصفهان مستقر می‌شود.

استقرار 35 پست ثابت و 7 پست سیار در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدنوید متقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال طرح راهنمای مسافران نوروزی با شعار راهنمایان جوان، ایمنی، نشاط و آرامش به همت جمعیت هلال احمر استان اصفهان همزمان با سراسر کشور به اجرا گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 35 خیمه نماز برای مسافران نوروزی به صورت 24 ساعته برپا می‌شود، ادامه داد: در این طرح 680 نفر از اعضای جوان جمعیت استان به صورت داوطلبانه در 16 پایگاه شبانه‌روزی و 22 پایگاه روزانه به مسافران ارائه خدمت می‌کنند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: تعداد اعضای جوان جمعیت هلال احمر در سال جاری از 500 نفر به 680 نفر ارتقا و پست‌های نوروزی نیز از 39 عدد به 48 عدد افزایش یافته است.

وی تأکید کرد: ایجاد فضای دوستدار کودک و مهدکودک‌های موقتی از دیگر اقداماتی است که توسط این معاونت در سال جاری انجام شده است.

انتهای پیام/6303/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول