اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

برخی کج‌سلیقگی‌ها سبب بی رونق شدن نمایشگاه کتاب اصفهان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امسال نمایشگاه کتاب اصفهان بی رونق بوده و گلایه‌هایی را به همراه دارد که کج سلیقگی‌های برخی از مسئولان از دلایل این موضوع به شمار می‌رود.

برخی کج‌سلیقگی‌ها سبب بی رونق شدن نمایشگاه کتاب اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه هر ساله نمایشگاه کتاب به عنوان یک رخداد فرهنگی در اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها به عنوان فرصتی برای گرایش مردم به سوی فرهنگ کتاب و کتاب خوانی است.

وی با اشاره به اینکه اما امسال نمایشگاه کتاب اصفهان با استقبال چشمگیری از سوی مردم مواجه نشده است، اضافه کرد:  مسئولان باید از این فرصت به صورت مناسب در راستای تشویق مردم به سوی فرهنگ کتاب و کتاب خوانی استفاده کنند و عدم استفاده از این فرصت‌ها نوعی فرصت‌سوزی به شمار می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه زمان برگزاری این نمایشگاه از دلایل عدم استقبال مردم به شمار می‌رود، تصریح کرد: در آستانه ایام نوروز قرار داریم و مردم درگیر مسائل مرتبط با شب عید هستند.

این مسئول با بیان اینکه مسئولان باید در راستای برگزاری این نمایشگاه‌ها به عنصر زمان توجه کنند، ادامه داد: آبان و آذر ماه به عنوان بهترین زمان برای برگزاری نمایشگاه‌های کتاب است و امسال نمایشگاه کتاب اصفهان بی رونق بوده و گلایه‌هایی را به همراه دارد که کج سلیقگی‌های برخی از مسئولان از دلایل این موضوع به شمار می‌رود.

نصراصفهانی با اشاره به اینکه محدود بودن بن کتاب و توزیع کتاب یکی دیگر از دلایل عدم استقبال مردم از این نمایشگاه است، تاکید کرد: همچنین عدم تبلیغات کافی در سطح شهر نیز از دلایل عدم استقبال شهروندان از این نمایشگاه است.

وی با تاکید بر اینکه در پایان سال مراجعات مردم به شهرداری برای دریافت مجوز پروانه ساختمانی افزایش می‌یابد، متذکر شد: مسئولان باید تدابیر لازم را برای کاهش ترافیک و تردد مردم در سطح شهرداری‌ها برای دریافت مجوز پروانه ساختمانی به کار ببرند.

انتهای پیام/63004/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول