اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل شرکت سیمان ممتازان خبر داد

صادرات سیمان کرمان به کشورهای آفریقایی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سیمان ممتازان گفت:‌ سیمان این کارخانه به کشورهای عراقT تاجیکستان و پاکستان صادر و پیش‌بینی می‌شود در سال آتی صادرات قابل توجهی به آفریقا و کشورهای حوزه خلیج فارس داشته باشیم.

صادرات سیمان کرمان به کشورهای آفریقایی

محمد ربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: سیمان ممتازان به عنوان یک واحد صنعتی جوان و بالنده در صنعت سیمان کشور در آینده‌ای نزدیک و پس از پشت ‌سر گذاشتن هزینه‌های استهلاک و هزینه‌های مالی و با اتکا به کیفیت و تکنولوژی برتر و نیروهای متخصص و جوان خود‌ سودآوری شایسته همراه با افزایش نرخ سهام را برای سهام‌داران خود رقم می‌زند.

وی افزود: اگر چه مشکلاتی که دامنگیر کل اقتصاد کشور شده در کوتاه مدت مانع سودآوری مورد انتظار سهامداران‌ شرکت ممتازان است، اما آینده متعلق به سیمان ممتازان است، زیرا با توجه به تکنولوژی مدرن و ساختار نوین آن هزینه‌های تولید کمتری دارد و از جایگاه رقابتی بالایی برخوردار است.

ربانی گفت: ماهیت سرمایه‌گذاری در صنایع بزرگ مانند سیمان، انتظار سود در بلند مدت است و افزود: حتی برای تولید پسته و به ثمر نشستن نهال پسته باید هشت تا 10 سال صبور بود و بردباری کرد.

مدیر‌عامل سیمان ممتازان گفت: سیمان این کارخانه هم‌اکنون به کشورهای عراق تاجیکستان و پاکستان صادر و پیش‌بینی می‌شود در سال آتی صادرات قابل توجهی به آفریقا و کشورهای حوزه خلیج فارس داشته باشیم.

وی یکی از دلایل استقبال کشورهای مذکور از محصولات ممتازان را کیفیت برتر و داشتن گواهینامه کیفیت اروپا‌ بیان کرد و با اشاره به توافق سیمان کرمان و سیمان ممتازان و سیمان زرین برای ایجاد سازمان فروش واحد، این اقدام را تلاشی مؤثر در ساماندهی عرضه و توزیع سیمان در استان و افزایش قدرت رقابت در سایر مناطق کشور و صادرات عنوان کرد.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول