اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای موسیقی محلی

ویژه برنامه‌های بزرگداشت «روز بوشهر» رسما آغاز شد

خبرگزاری فارس: با اجرای موسیقی محلی گروه لیان، ویژه برنامه‌های بزرگداشت روز بوشهر رسما آغاز شد.

ویژه برنامه‌های بزرگداشت «روز بوشهر» رسما آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برنامه‌ها با اجرای موسیقی محلی گروه لیان به سرپرستی محسن شریفیان در سالن آزادگان بوشهر آغاز شده و نخستین برنامه هم جشنواره ورزش و تفریح بوده است.

صدرالله محمدی باغملایی افزود: در نخستین روز برنامه‌های «روز بوشهر» نمایشگاهی از آثار دانشجویان رشته گرافیک دانشگاه الزهرا تهران در مجموعه ورزشی آزادگان بوشهر برپا شده ضمن اینکه نمایشگاه اساتید خوشنویسی از جمله علی ایزدجو، اصغر بردخونی و سعید مهیمنی هم برپا شده است.

وی بیان کرد: نمایشگاه عکس‌های محسن کیانپور عکاس بوشهری از دیگر برنامه‌های نخستین روز بزرگداشت روز بوشهر بوده است.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری بوشهر تصریح کرد: نکوداشت استاد همایون خرم از اساتید موسیقی کشور با حضور خانواده وی، نمایش اختصاصی فیلم «هیس... دخترها فریاد نمی زنند» برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر با حضور پوران درخشنده کارگردان، مریلا زارعی و نیما صفایی بازیگران آن از دیگر برنامه‌های روز بوشهر است که در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

محمدی باغملایی ادامه داد: همایش پاسداشت روز فرهنگ و هنر استان با تجلیل از افتخارآفرینان استان، پخش فیلم‌های «رودخانه لیان» اثر رامتین بالف و برنده سیمرغ جشنواره فجر و گزیده «تنهای تنهای تنها» اثر احسان عبدی پور نامزد این سیمرغ و «حنانه» اثر داریوش غزبانی با حضور فاطمه معتمد آریا، پگاه آهنگرانی و شبنم مقدم از برنامه‌های آینده روز بوشهر است.

وی اضافه کرد: مسابقه رالی شهری با عنوان «خانواده، سلامت و نشاط اجتماعی» نمایش تئاتر خیابانی و نمایش عروسکی و اجرای نمایش «تعزیه اشباح بر دریای پارس» نوشته حسین زارعی و کارگردانی حیدر مظفری از دیگر ویژه برنامه‌های روز بوشهر است که این برنامه‌ها از 13 تا 18 اسفندماه در بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول