اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

آثار تاریخی بم معرفی نشده است / راه‌اندازی موزه بم هفته آینده

خبرگزاری فارس: فرماندار بم گفت: شهرستان بم آثار تاریخی کم‌نظیری دارد که تاکنون در راستای معرفی آنها به گردشگران اقدام جدی انجام نشده است.

آثار تاریخی بم معرفی نشده است / راه‌اندازی موزه بم هفته آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار داشت: ارگ قدیم به عنوان نماد شهر بم شهرت عام و خاص دارد و ما باید در کنار این مجموعه عظیم سایر آثار تاریخی و فرهنگی بم را هم معرفی کنیم.

وی کوشک، رحیم‌آباد، قنوات، تل‌آتشین و قلعه‌دختر را از جمله آثار تاریخی بم برشمرد که تاکنون در راستای معرفی آنها به گردشگران اقدام جدی انجام نشده است.

زین‌الصالحین با اشاره به اینکه در ایام نوروز سایر آثار تاریخی بم نیز در قالب بروشور و بنر به گردشگران معرفی می‌شوند، افزود: زیباسازی و پاکسازی هر چه بیشتر شهرهای بم و بروات برای پذیرایی هر چه بهتر از مسافران نوروزی امری ضروری است.

وی راه‌اندازی موزه را از جمله درخواست‌های مردم بم دانست و خاطر نشان کرد: شرایط راه‌اندازی موزه بم فراهم شده است و تلاش می‌کنیم موزه بم در هفته آینده افتتاح شود.

فرماندار بم بر ضرورت معرفی سوغات، صنایع دستی و محصولات کشاورزی شهرستان بم به نحو شایسته در ایام نوروز تاکید کرد.

در این جلسه فرمانده انتظامی بم به تشریح اقدامات این نیرو در ایام تعطیلات نوروز پرداخت و گفت: گشت‌های محسوس و نامحسوس این نیرو با هوشیاری تمام شهر را پوشش می‌دهند.

هادی ثمره‌افشار بر ضرورت توجه و حفظ اموال توسط مردم تاکید کرد و افزود: دلیل اصلی سرقت‌های روی داده در این ایام بی‌توجهی مردم در حفظ و نگهداری اموالشان است.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول