اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی خواستار شد

ساخت فیلم زندگی نامه شهید صیاد شیرازی در مسیر الگوسازی برای جوانان

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: نیازمند ساخت فیلم زندگینامه شهید صیاد شیرازی در مسیر الگوسازی برای جوانان در سبک زندگی هستیم.

ساخت فیلم زندگی نامه شهید صیاد شیرازی در مسیر الگوسازی برای جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزانمهر ظهر امروز در چهارمین جلسه ستاد برگزاری یادواره امیر شهید سپهبد صیاد شیرازی که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بارزترین ویژگی‌های شهید صیاد شیرازی ولایتمداری وی بوده است.

وی افزود: صیاد شیرازی در تمام دوران خدمت خود چه پیش از انقلاب و چه پس از انقلاب نقش موثری بر پیروزی داشته و همواره در تمام صحنه های فعالیت خود تابع ولایت فقیه بوده است.

فروزانمهر با بیان اینکه برگزاری یادواره شهید صیاد شیرازی باید درخور مقام این شهید والا مقام باشد، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی جامعه که نسل جوان نیازمند الگوی شایسته برای زندگی خود هستند، باید اقدامات شایسته‌ای برای الگوسازی از زندگی شهید صیاد شیرازی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: وصیت‌نامه شهید صیاد شیرازی مجموعه ای ناب از بهترین حرف‌ها و موعظه‌ها و درس‌های زندگی برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه پرداختن به موضوع شهید لیاقت می‌خواهد، یادآور شد: فعالیت در ستاد برگزاری یادواره شهید صیاد شیرازی فرصت مغتنمی برای احیا شخصیت این شهید و الگوسازی در مسیر سبک زندگی برای جوانان بشمار می‌رود و از این حیث باید اهتمام ویژه به آن داشت.

فروزانمهر گفت: صیاد متعلق به خراسان نبوده بلکه شخصیتی ملی و فراملی است، انقلاب اسلامی حد و مرز جغرافیایی نداشته بلکه مرزهای انقلاب مرزهایی عقیدتی است. باید به شخصیت شهید صیاد شیرازی نگاه فراتر از استانی صورت گیرد.

وی ادامه داد: شهدا شمع محفل بشریت هستند و تمام بخش‌ها و آحاد مردم مکلف بر این امر هستند تا این شمع را روشن نگاه داشته بر همیشه روشن ماندن و جاوید بودن آن اهتمام بورزند.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به ساخت فیلم زندگی‌نامه شهید صیاد شیرازی تاکید کرد: یکی از اقدامات اساسی و شایسته در مسیر احیا شخصیت بارز شهید صیاد شیرازی، ساخت فیلم زندگینامه شهید بوده و این نشان از رسالت خطیر رسانه در این بخش دارد.

فروزانمهر تصریح کرد: استانداری خراسان‌رضوی در بحث پاسداشت یاد شهید صیاد شیرازی به ویژه در امر ساخت فیلم زندگی‌نامه وی حمایت خود را از تمام ابعاد به ویژه حمایت‌های اعتباری اعلام می‌کند.

وی افزود: احیا و یادواره شهید صیاد شیرازی نیازمند این است که تمام بخش‌های مرتبط پای کار بیایند، باید تقسیم کار صورت گیرد و تمام بخش‌ها مکلف به انجام وظایف خود به شکل صحیح شوند.

استاندار خراسان‌رضوی با ابراز خرسندی از برگزاری دوره‌های آموزشی شخصیت شناسی شهید صیاد شیرازی برای سربازان نظام گفت: برگزاری این دوره آموزشی کار مبارکی است که بواسطه ان می‌توان شاهد دستاوردها و پیامدهای مثبت آن در سطح جامعه بود.

وی یادآور شد: پیش کنگر‌ه‌ای نیز در شهرستان درگز که زادگاه شهید صیاد شیرازی بوده برگزار می‌شود تا اثربخشی آن مضاعف شود.

استاندار خراسان‌رضوی اذعان کرد: در برگزاری یادواره شهید صیاد شیرازی باید به راه‌اندازی بخش مقالات و فراخوان آن توجه ویژه داشته چرا که این کار به غنای علمی یادواره کمک شایان می‌کند.

فروزانمهر یادآور شد: رسانه‌ها نقش مهمی در این عرصه دارند چراکه رسانه بزرگترین ابزار برای مهندسی افکار عمومی بشمار می‌رود.

انتهای پیام/70023/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول