اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهاردهمین بازی خانگی لیگ برتر

مصاف با استقلال برای جبران کارنامه ضعیف/ مومنی تنها محروم صبا

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیدار خانگی هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با یک بازیکن محروم مقابل استقلال تهران صف‌آرایی می‌کند.

مصاف با استقلال برای جبران کارنامه ضعیف/ مومنی تنها محروم صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالصمد مرفاوی و شاگردانش در تیم فوتبال صبای قم خوب می‌دانند که در صورت لغزش در دیدار خانگی هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم صدرنشین استقلال تهران ممکن است جایگاهی که الان در بین تیم‌های لیگ برتری در اختیار دارند را هم از دست دهند.

البته جایگاه تیم فوتبال صبای قم در مکان هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال تا پایان هفته بیست و هفتم، قطعا جایگاه مطمئنی نیست چرا که صبای قم در این رتبه با تیم‌های ملوان بندر انزلی و راه آهن شهرری هم امتیاز است و چه بسا از دست دادن امتیاز در جدال با استقلال، صبای قم را به رده‌های یازدهم و دوازدهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بفرستد.

تلاش صبا برای جبران کارنامه ضعیف دیدارهای خانگی

صبا خوب می‌داند که حتماً باید از رقیب سرشناس خود در این دیدار امتیاز بگیرد، به همین خاطر بهترین نفرات خود را برای این بازی با صلاحدید کادر فنی به کار می‌گیرد تا صبای قم کارنامه ضعیف دیدارهای خانگی را نیز کمی تقویت کند.

حالا در این اوضاع و احوال حساس صبای قم در جدول رده‌بندی لیگ، بازیکن چهار گله این تیم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از همراهی تیمش در جدال سرنوشت‌ساز خانگی با تیم فوتبال استقلال تهران محروم است.

مهاجم سابق فولاد تنها محروم صبا برابر استقلال

این بازیکن مهدی مومنی مهاجم سابق تیم فولاد خوزستان است که در آغاز دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به صبای قم پیوست و در این فصل تاکنون موفق به زدن چهار گل برای تیم صبای قم شده است.

مومنی که در هفته بیست و هفتم و در بازی خارج از خانه این فصل برابر تیم داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت تک گل تیم صبای قم را به ثمر رساند، از همان بازی کارت زرد گرفت و بدین ترتیب برای بازی استقلال تهران سه اخطاره شد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال تهران از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 و 25 دقیقه عصر دوشنبه چهاردهم اسفند ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول