اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باقری در گفت‌وگو با فارس:

صبا پرقدرت و آماده است / در حضور هواداران منصوری جشن قهرمانی می‌گیریم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا پرقدرت و آماده است و در دیدار هفته پایانی لیگ برتر فوتسال برابر هواداران منصوری قرچک جشن قهرمانی خواهد گرفت.

صبا پرقدرت و آماده است / در حضور هواداران منصوری جشن قهرمانی می‌گیریم

قدرت الله باقری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم با تأکید بر اینکه صبای قم عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال را کسب خواهد کرد، اظهار داشت: در تنها بازی باقی مانده تا پایان لیگ چهاردهم پیروز شده و با اقتدار قهرمان لیگ برتر فوتسال خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه در بازی مقابل منصوری قرچک هرگز به کمتر از سه امتیاز راضی نخواهیم بود، افزود: در دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر هلال احمر آذربایجان شرقی زیاد به بازیکنان اصلی فشار نیاوردیم چون می‌دانستیم که پیروز می‌شویم و خوشبختانه عملکرد تیم ما در این بازی با نتیجه خوبی همراه بود زیرا به لحاظ فنی توانستیم در خانه بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

باقری در خصوص جایگاه صبای قم در پایان لیگ چهاردهم تصریح کرد: با نگاهی به حریف خود در بازی آینده تا پایان چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قطعا تیم ما کار سختی برابر منصوری در پیش دارد اما مصمم به قهرمانی هستیم و هیچ مانعی نمی‌تواند سد راه این تیم یکدل و هماهنگ شود.

مربی تیم فوتسال صبای قم با تاکید بر اینکه صبا قطعا سهمیه حضور در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را کسب خواهد کرد، افزود: با اینکه فاصله کمی با تیم گیتی پسند داریم ولی همین فاصله یک امتیازی به ما قوت قلب می‌دهد و بازیکنان ما با انگیزه‌تر از گذشته به مصاف تیم منصوری می‌روند.

وی یادآور شد: در بازی عصر امروز برابر تیم فوتسال منصوری قرچک با تمام توان بازی خواهیم کرد تا نشان دهیم که صبای قم واقعا تیم خوب و بزرگی است که می‌خواهد به آنچه که از آغاز لیگ برتر استحقاقش را داشته است برسد.

باقری از حمایت مسئولان باشگاه از تیم فوتسال صبای قم تقدیر کرد و اظهار داشت: در این روزها بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز داشتیم تا بتوانیم بار دیگر تیم را به بهترین شرایط خود رسانده و خواسته هواداران و مردم خوب قم را تامین کنیم.

وی تاکید کرد: هیچکس نمی‌تواند نتیجه دیدار ما با منصوری قرچک در هفته بیست و پنجم بازی‌های لیگ برتر را پیش بینی کند اما می دانیم بازی سخت و دشواری است و نوع عملکرد ما در این دیدار به سرنوشت تیم در پایان این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال ارتباط دارد، بنابراین هرگز مقابل منصوری قرچک به کمتر از پیروزی راضی نیستیم.

تیم فوتسال صبای قم در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز شنبه 12 اسفند ماه در میهمانی تیم منصوری قرچک به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/78002/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول