اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌ نور تاکستان اعلام کرد

جذب 45 میلیون ریالی مشارکت‌های مردمی در پیام‌ نور تاکستان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور تاکستان از جذب 45 میلیون ریال اعتبارات مشارکت‌های مردمی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

جذب 45 میلیون ریالی مشارکت‌های مردمی در پیام‌ نور تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین بهمن طاهر‌خانی امروز در جلسه توسعه دانشگاه پیام نور با اشاره به برگزاری نخستین جلسه هم‌اندیشی اساتید فعال در مرکز دانشگاهی تاکستان اظهار داشت: تعریف و انجام طرح‌های پژوهشی متعدد توسط اعضای هیئت علمی مرکز با نگاه کاربردی، چاپ کتاب اعضای هیئت علمی و همچنین ساخت و تجهیز کارگاه کتابداری و مرجع شناسی به مساحت 100 متر مربع با اعتبار 300 میلیون ریال از جمله برنامه‌های اجرا شده در دانشگاه پیام‌نور تاکستان است.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور تاکستان افزود: دانشگاه پیام‌ نور واحد تاکستان تعامل با تمام مسئولان شهرستانی و مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و اداری را که جایگاه این مرکز آموزشی را ارتقا می‌دهد در دستور کار خویش قرار داده و پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و تقسیم‌بندی اعتبارات تصریح کرد: تمام بودجه‌های مصرف نشده سنوات قبل این مرکز آموزشی استخراج و با تعیین محل خروج تاکنون به‌ بهره‌برداری رسیده است و بودجه ابلاغی و دریافت شده کاملا هزینه و هیچ اعتباری به استان برگشت داده نشده است.

طاهرخانی پیرامون جذب مشارکت در دانشگاه پیام‌نور تاکستان افزود: 45 میلیون ریال مشارکت مردمی توسط این واحد دانشگاهی تاکنون جذب شده است که این میزان برای نخستین‌بار در مرکز پیام‌ نور تاکستان جذب شده است.

وی نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار‌های صدور چک و اعتبارات را از فعالیت‌های دیگر پیام‌ نور تاکستان برشمرد و تصریح کرد: بازرسی دفتر اموال و بررسی آن به تفکیک کارکنان و استخراج کمبود‌ها و رفع برخی از تناقض‌ها نیز به طور سالیانه انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور تاکستان افزود: انتصاب تمام کارکنان دانشگاه با در نظرگیری تخصص و روانشناسی فردی جزو اقداماتی است که بسیاری از مسائل دانشگاه را از اختلال خارج کرده است.

طاهرخانی عنوان کرد: ایجاد همدلی، انس و محبت در بین کارکنان، رفع فضای تشنج در مجموعه دانشگاه در راستای رشد سطح خدمات، توانایی و خلاقیت نیز در این واحد دانشگاهی به انجام رسیده است.

وی ابراز داشت: تعیین زمان ثابت‌ ملاقات عمومی، کمک به ارتقای سطح علمی کارکنان، نصب و استقرار صندوق‌های ارتباط مستقیم با ریاست، جلسات پرسش و پاسخ با دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی و افزایش سطح علمی کارکنان جزو برنامه‌های درون دانشگاهی این واحد است.

انتهای پیام/77005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول