اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد:

تخلفات حادثه‌ساز به صورت جدی کنترل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال با توجه به سیاست سختگیرانه‌تر راهنمایی و رانندگی ناجا، تخلفات حادثه‌خیز به صورت جدی کنترل می‌شود.

تخلفات حادثه‌ساز به صورت جدی کنترل می‌شود

سید کرم‌الله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در میان تمام یگان‌های انتظامی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی بیشترین نقش را در کنترل و نظم‌بخشی جاده‌ها دارند.

وی افزود: پلیس راه و راهنمایی و رانندگی با توجه به داشتن امکانات، عوامل و نیروی انسانی از آمادگی 100 درصدی در راستای استقبال از مسافران نوروزی برخوردار است.

حسنی ابراز داشت: در همین راستا پلیس راهنمایی و پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد در سه شیفت از 24 اسفند‌ماه جاری تا بعد از 17 فروردین، از تمام عوامل خود در تمام معابر اعم از درون شهری و بین شهری با ایجاد پست‌های ثابت و سیار استفاده می‌کنند.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 70 گشت خودرویی در حوزه  شهرهای استان طراحی شده است که  نظارت و کنترل نقاط حادثه‌خیز معابر استان را در دستور کار آنها قرار دارد.

این مسئول ابراز داشت: نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز هم‌راستا با پلیس‌راه و رانندگی استان با انجام طرح‌های همپوشانی نسبت به اطلاع‌رسانی و تذکرات لازم به رانندگان و مسافران نوروزی در جاده‌های بین‌شهری اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان این‌که تخلفات حادثه‌ساز به صورت جدی کنترل می‌شود، گفت: امسال سیاست راهنمایی و رانندگی ناجا سختگیرانه‌تر عمل کردن نسبت به سال‌های گذشته است، زیرا اعتقاد داریم که هر چقدر کنترل و  نظارت را فشرده‌تر کنیم ایمنی مسافران بیشتر می‌شود.

حسینی یادآور شد: با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص و توپوگرافی کوهستانی و صعب‌العبور کهگیلویه و بویراحمد، همکاران ما در حوزه پلیس در زمینه کنترل و نظارت جدی جاده‌های بین شهری، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ‌سازی رانندگی صحیح و با احتیاط را از طریق انتشار بروشورهای تبلیغاتی گامی مهم و تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: امسال نیز این برنامه با حجم گسترده‌تری نسبت به سال گذشته انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اطلاع‌رسانی از طریق توزیع بروشور تنها بخشی از تبلیغات پلیس راه و راهنمایی و رانندگی است متذکر شد: مشارکت و حضور فعال پلیس راه و رانندگی در اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های تصویری، گفتاری و نوشتاری از دیگر اقدامات مؤثر  و مهم در زمینه آگاهی بخشی به رانندگان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجموعه راهکارهای مطرح شده امیدواریم در سال جدید مانند سال‌های گذشته سالی بدون تصادف در حوزه درون شهری داشته باشیم.

انتهای پیام/82001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول