اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبا برای تثبیت قهرمانی به میهمانی منصوری می‌رود

جشن قهرمانی قمی‌ها در ورامین

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم برای تثبیت قهرمانی خود در هفته بیست و ششم و پایانی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم پرقدرت شهید منصوری قرچک به میدان می‌رود.

جشن قهرمانی قمی‌ها در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور برگشت از چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی با انجام شش مسابقه از هفته سیزدهم و پایانی خود برگزار می‌شود که قهرمان در قرچک یا در تبریز مشخص خواهد شد.

در بین شش دیداری که قرار است روز شنبه دوازدهم اسفند ماه در هفته پایانی بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتسال به صورت همزمان به انجام برسد، دو مسابقه از سایر بازی‌ها حساسیت بیشتری دارد، یکی جدال تیم‌های صبای قم و شهید منصوری قرچک و دیگری بازی تیم‌های فوتسال شهرداری تبریز و صنایع گیتی پسند اصفهان خواهد بود.

از ساعت 16 و به صورت همزمان تیم فوتسال صبای قم صدرنشین حال حاضر جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال در دیداری حساس در خارج از خانه و البته در حضور تماشاگران قرچکی برابر تیم فوتسال شهید منصوری قرچک قرار می‌گیرد.

در همین ساعت و به صورت همزمان تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان جدی‌ترین تعقیب کننده صبای قم نیز در دیداری خارج از خانه و البته در حضور تماشاگران تبریزی مقابل تیم سرسخت شهرداری تبریز که نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، صف آرایی خواهد کرد.

قرچکی‌ها عنوان سومی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال را قطعا از آن خود کرده‌اند و برایشان به هیچ عنوان تفاوتی نمی‌کند که در دیدار با صبای قم برنده باشند یا بازنده، ضمن اینکه همین شرایط برای تیم فوتسال شهرداری تبریز وجود دارد اما علاقمندان به فوتسال از شهید منصوری قرچک و شهرداری تبریز انتظار دارند که در این دو بازی که تعیین سرنوشت قهرمان لیگ چهاردهم در دست آنها است، با عزت و قدرت در مقابل حریفان خود قرار بگیرند و هرگز بی‌انگیزه نباشند.

فوتسالیست‌های صبای قم با توجه به صدرنشینی در جدول و یک امتیاز برتری که نسبت به تیم گیتی پسند اصفهان دارند، در صورت پیروزی در جدال با تیم شهید منصوری قرچک قهرمان لیگ برتر فوتسال می‌شوند و هرگز نیازی به نتیجه دیدار همزمان بین گیتی پسند و شهرداری تبریز ندارند.

بازی صبای قم برابر شهید منصوری قرچک در حالی امروز در سالن شهدای هفتم تیر شهر قرچک برگزار می‌شود که صبای قم از 23 بازی قبل خود 18 پیروزی، سه شکست و دو تساوی 56 امتیاز در کارنامه دارد و هفته‌های متمادی است که صدر جدول را تصاحب کرده و گیتی پسند نیز با یک امتیاز کمتر از صبا در مکان دوم جای دارد.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول