اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال صنعتی:

سیستم‌های اعلام حریق در کشور مافیایی شده است / مسئولان نظارت کنند

خبرگزاری فارس: تولید‌کننده سیستم‌های ایمنی و آتش‌نشانی گفت: سیستم‌های اعلام حریق در سطح کشور مافیایی شده است و مسئولان باید با نظارت بر این موضوع میدان را برای رقابت تولید‌کنندگان داخلی باز بگذارند.

سیستم‌های اعلام حریق در کشور مافیایی شده است / مسئولان نظارت کنند

مسعود زمانی در حاشیه سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات حفاظتی، ایمنی و آتش‌نشانی با اشاره به افزایش حوادث و آتش‌سوزی‌ها در جامعه اظهار کرد: طی سال‌های اخیر کشور با افزایش این حوادث مواجه بوده و کاهش حوادث آتش‌سوزی نیازمند استفاده از تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی در منازل و ساختمان‌ها است.

وی اضافه کرد: وجود سیستم‌های ایمنی و آتش‌نشانی در منازل، ساختمان‌های مسکونی و تجاری و مجموعه‌های تولیدی و صنعتی از نیاز‌های ضروری کشور و در حال حاضر استفاده از این سیستم‌ها در این اماکن الزامی شده است.

تولید‌کننده سیستم‌های ایمنی و آتش‌نشانی با اشاره به ضرورت حمایت دولت از تولید‌کنندگان داخلی تصریح کرد: در حال حاضر محصولات و تولیدات خارجی به ویژه کالا‌های چینی در زمینه سیستم‌های ایمنی و آتش‌نشانی در بازار‌های کشور اشباع شده است و مسئولان باید برای حمایت از تولیدات داخلی بیش از گذشته به این موضوع نظارت کنند.

وی وجود سیستم‌های اعلام حریق را در ساختمان‌ها ضروری دانست و ادامه داد: سیستم‌های اعلام حریق در سطح کشور مافیایی شده است و مسئولان باید با نظارت بر این موضوع میدان را برای رقابت تولید‌کنندگان داخلی باز بگذارند.

زمانی با بیان اینکه همکاری آتش‌نشانی برای حمایت از تولید‌کنندگان داخلی به منظور عرضه تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی تولید داخل در بازار‌ها ضروری است، تاکید کرد: تولید‌کنندگان داخلی نیز باید تولیدات خود را براساس استاندارد‌های مشخص شده از سوی آتش‌نشانی در بازار‌ها عرضه کنند.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول