اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

«ایهود باراک» به دیدار وزیر دفاع جدید آمریکا می‌رود

خبرگزاری فارس: وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی قرار است هفته آینده ضمن سفر به آمریکا برای سومین بار در دو ماه گذشته، با وزیر دفاع آمریکا دیدار کند.

«ایهود باراک» به دیدار وزیر دفاع جدید آمریکا می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه صهیونیستی تایمز اسرائیل، «ایهود باراک» قرار است هفته آینده به دیدار وزیر دفاع جدید آمریکا برود. این ملاقات که در واشنگتن انجام می‌شود، اولین دیدار رسمی «چاک هیگل» با یکی از همتایان خارجی خود خواهد بود.

یک مقام رسمی آمریکایی در مصاحبه با خبرگزاری رویترز گفته است که ایران موضوع اصلی بحث میان هیگل و «ایهود باراک» وزیر جنگ اسرائیل خواهد بود. این مقام آمریکایی توضیحی در مورد جزئیات این بحث ارائه نکرده است.

باراک در دو ماه گذشته دو بار دیگر هم با «لئون پانتا» وزیر دفاع قبلی آمریکا دیدار کرده بود، که به این ترتیب این سومین ملاقات وی در مدتی کوتاه با مقام وزارت دفاع آمریکا است.

وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی قرار است هفته آینده برای شرکت در نشست سالانه سیاست کمیته امور عمومی آمریکا اسرائیل (آیپک) به واشنگتن سفر کند.

هیگل هفته گذشته پس از مخافت‌های فراوان لابی‌های صهیونیست و با طی روندی طولانی توانست رأی اعتماد مجالس آمریکا را به دست آورد. منتقدان هیگل در آمریکا گفته‌اند که او به حد کافی از اسرائیل در قبال موضوع ایران حمایت نکرده است. وی زمانی نسبت به نفوذ «لابی‌های اسرائیل» در آمریکا انتقاد کرده بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول