اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

برای دومین بار در یک ماه گذشته

«ایهود باراک» راهی آمریکا شد

خبرگزاری فارس: دفتر وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی از سفر «ایهود باراک» به واشنگتن خبر داده و اعلام کرده است وی در این سفر با مقامات ارشد پنتاگون و جامعه اطلاعاتی آمریکا دیدار می‌کند.

«ایهود باراک» راهی آمریکا شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، «ایهود باراک» طی سفری از پیش‌اعلام نشده به سمت واشنگتن حرکت کرد. هنوز هدف از این سفر به درستی مشخص نیست، اما دفتر باراک اعلام کرده است که وی قرار است در این سفر با مقامات ارشد پنتاگون و جامعه اطلاعاتی آمریکا دیدار کند.

وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی در ماه ژانویه هم با هدف بررسی اوضاع سوریه به واشنگتن سفر کرده بود. باراک که چند ماه قبل پس از جنگ هشت روزه از سمت خود کناره‌گیری کرده بود، در این مدت به عنوان سرپرست وزارت جنگ فعالیت کرده است. این سفر در حالی انجام شده که باراک اعلام کرده بود پس از پایان دوره وزارت قصد بازنشستگی از جهان سیاست را دارد.

«باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا هم اعلام کرده است که قصد دارد به زودی به فلسطین اشغالی، کرانه باختری و اردن سفر کند. برخی رسانه‌های اسرائیل تاریخ این سفر را 20 مارس و هدف اصلی آن را جلوگیری از حمله نظامی رژیم‌صهیونیستی به ایران اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول