اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بدمینتون گلستان:

دوست دارم با بازیکنان بومی بر روی سکو برویم

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بدمینتون گلستان گفت: می‎توانیم با به خدمت گرفتن چند بازیکن از استان‎های دیگر به میدان برویم اما دوست دارم با بازیکنان بومی لذت قهرمانی را تجربه کنیم.

دوست دارم با بازیکنان بومی بر روی سکو برویم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد عزیزی بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: خیلی راحت می‎توانیم با به خدمت گرفتن چند بازیکن از استان‎های دیگر و صرف هزینه بهترین نتایج را کسب کنیم اما من اصلاً به این موضوع اعتقاد ندارم و این کار را نمی‎پسندم.

جوانان گلستان توانایی زیادی دارند/دوست دارم با جوانان خودمان قهرمان شویم

سرپرست هیئت بدمینتون گلستان خاطرنشان کرد: جوانان این استان از استعداد و توانایی بسیار بالایی برخوردار هستند و من دوست دارم با جوانان خودمان در مسابقات شرکت کنیم و لذت قهرمانی را تجربه کنیم.

وی اضافه کرد: هیچ فرقی نمی‎کند که تیم و بازیکنان برای کدام یک از شهرهای استان باشند، هدف ما استفاده از بازیکنان بومی است.

عزیزی بیان کرد: هدف این است که از استان گلستان یک تیم با بازیکنان همین استان بر روی سکوهای اول تا سوم کشور داشته باشیم.

باید در سوپر لیگ سهمیه داشته باشیم

سرپرست هیئت بدمینتون گلستان گفت: برای ما افت دارد که با این همه توانمندی و استعداد تنها در لیگ دسته یک و دو کشور شرکت کنیم.

وی افزود: باید همگی دست به دست هم بدهیم و انرژی خود را برای رسیدن به این هدف بگذاریم.

عزیزی اعلام کرد: برای هماهنگی بیشتر بازیکنان، مربیان و مسئولین نیز جلسات متعددی برگزار شده است و شعارمان این است که باید در سوپر لیگ سهمیه داشته باشیم و مقام خوبی کسب کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به قول‎هایی که مدیرکل ورزش و جوانان استان به این ورزش دادند انشاالله در روزهای آینده خبرهای خوبی را از ورزش بدمینتون استان خواهیم شنید.

انتهای پیام/83004/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول