اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیجار با بیان اینکه عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین و خدمت وجود ندارد، گفت: یکی از بزرگترین جهاد معنوی خدمت به خلق‌الله و انسان‌های محروم است.

عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی در خطبه‌های پر فیض نماز جمعه این هفته اظهار داشت: دوراندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نسبت به تأسیس کمیته امداد در کمترین زمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه را شگفت‌زده کرد و کمیته امداد توانست سطح زندگی محرومان را به معنای واقعی ارتقا دهد.

امام جمعه بیجار افزود: مدیران و امدادگران این نهاد مقدس در صف مقدس جامعه هستند و وظیفه خطیر و دشواری را بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام مرادی خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان در کوشش برای رفاه طبقات محروم باید تمامی تلاش خود را به کار گیرند زیرا خیر دنیا و آخرت رسیدگی به حال محرومان جامعه است.

امام جمعه بیجار تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف یاری کردن محرومان و مستضعفان، امداد درماندگان و آسیب‌دیدگان و خودکفا ساختن محرومان تشکیل و اکنون از بزرگترین و با اهمیت‌ترین نهادها در جامعه به شمار می‌آید.

وی به گرامیداشت سالروز امور تربیتی اشاره کرد و گفت: مربیان پرورشی پاسداران مرزهای اعتقادی و حافظان ارزش‌های انقلاب هستند و نقش الگویی مربی در تربیت دانش آموزان و ارتباط مؤثر مربی با  آنها نقش مهمی در سلامت فکری و روانی نوجوانان و جوانان دارد.

امام جمعه در پایان بیجار اذعان کرد: تعلیم و تربیت موهبت الهی و وظیفه اصلی انبیاء عظام است و همه ارکان و عوامل موثر جمهوری اسلامی ایران موظفند مسئله تربیت نسل جوان را در رأس امور خود قرار دهند.

انتهای پیام/79015/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول