اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کشور در قم

ایثار قم گام نخست را برای قهرمانی محکم برداشت

خبرگزاری فارس: بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم نخستین گام را در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی پیکارهای سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کشور محکم برداشتند.

ایثار قم گام نخست را برای قهرمانی محکم برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین روز دیدارهای مرحله نهایی پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور از حساسیت بالایی برخوردار بود و طی آن تیم ایثار قم موفق به کسب پیروزی برابر تیم مدعی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین مرکزی و صدرنشینی در جدول رده‌بندی بازی‌های این مرحله شد.

دیدارهای مرحله نهایی پیکارهای سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر قهرمانی باشگاه‌های کشور در سال 91 با رقابت تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی از پنجشنبه دهم اسفند ماه در قم آغاز شد و تیم‌ها برای رسیدن به قهرمانی به مدت دو روز در قم رقابت می‌کنند.

در این رقابت‌ها که با تقابل چهار تیم مدعی قهرمانی لیگ امسال برگزار می‌شود، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در بازی‌هایی که به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود در نخستین دیدار خود با حساب 78 بر 51 از سد تیم هیئت مرکزی عبور کرد تا جدی‌ترین رقیب دو تیم مدعی دیگر یعنی تیم‌های داداشی کهریزک مدافع عنوان قهرمانی و همچنین پیام ارتباطات اصفهان لقب بگیرد.

تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، داداشی کهریزک، هیئت مرکزی و پیام مخابرات اصفهان بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا چهره قهرمان پیکارهای سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر قهرمانی کشور مشخص شود.

با احتساب امتیازات به دست آمده در مجموع بازی‌ها، در نهایت تیم قهرمان به عنوان نماینده کشورمان برای حضور در مسابقات سال 2013 قهرمانی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های آسیا معرفی خواهد شد.

در دیگر دیدار روز نخست نیز تیم مرحوم داداشی کهریزک که فصل قبل عنوان قهرمانی را به دست آورده بود، توانست با پیروزی 54 بر 49 در نخستین مسابقه خود برابر تیم پیام ارتباطات اصفهان دو امتیازی شده و بعد از تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

در دومین دیدار این مرحله تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به مصاف پیام ارتباطات اصفهان خواهد رفت، در حالی که بسکتبالیست‌های جانباز و معلول هیئت مرکزی باید در جدالی حساس و نفس‌گیر برابر قهرمان فصل قبل یعنی داداشی کهریزک قرار بگیرند.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول