اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

طرح جامع گردشگری شورابیل در حال تهیه است / احیای شورابیل مساوی با رونق گردشگری

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: به همت شورای شهر و شهرداری طرح جامع گردشگری شورابیل تهیه می‌شود تا توسعه این منطقه بر مبنای برنامه‌ریزی درست و دقیق صورت بگیرد.

طرح جامع گردشگری شورابیل در حال تهیه است / احیای شورابیل مساوی با رونق گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های توسعه گردشگری در شورابیل اظهار داشت: شهرداری اردبیل در تلاش است تا در کم‌ترین زمان ممکن طرح جامع گردشگری شورابیل را تهیه کند که با تحقق این مهم، گشایش ویژه‌ای در توسعه خدمات‌دهی به مردم و گردشگران در این مجتمع زیبا ایجاد شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از آغاز برنامه‌ریزی‌های ویژه برای توسعه خدمات‌دهی به گردشگران در مجتمع توریستی شورابیل اردبیل خبر داد.

وی افزود: به لحاظ فرارسیدن فصل نهال‌کاری، از دستگاه‌های دخیل از جمله سازمان جهادکشاورزی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خواسته‌ایم برای کمک به توسعه فضای سبز و نهال کاری انبوه در اطراف دریاچه شورابیل نهایت همکاری را با شهرداری اردبیل انجام دهند.

این مسئول ادامه داد: هر چقدر ظرفیت گردشگری شورابیل احیا شده و رونق آن با برنامه‌ریزی دقیق صورت بگیرد در حقیقت این حرکت‌ها مساوی با توسعه همه جانبه گردشگری اردبیل با عنوان ییلاق ایران خواهد بود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: با تشکیل جلسات مختلف ستاد جلسات نوروزی سعی داریم به هر نحو ممکن زمینه و بستر توسعه گردشگری با اولویت طبیعت‌گردی را با داشتن چنین مجموعه‌های زیبا فراهم آوریم.

میرجعفریان ادامه داد: بعد از آب‌های گرم سرعین، بیشترین مسافر ورودی به اردبیل به منطقه شورابیل برای استفاده از طبیعت و ظرفیت گردشگری آن صورت می‌‌گیرد که طرح‌های خوب توسعه‌ای در این منطقه پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به مستقل بودن مدیریت مجتمع شورابیل با حمایت و جدیت فعالیت شورا و شهرداری اردبیل اشاره کرد.

وی در پایان اظهار داشت: این مدیریت باید سعی کند با الگوبرداری از مناطق شبیه شورابیل بتواند طرح‌های مختلف گردشگری، تفریحی و توریستی را اجرا کند تا با کمترین آسیب بیشترین نتایج حاصل آید.

انتهای پیام/62005/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول