اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اسفراین خبر داد

کشف مواد محترقه از 15 واحد صنفی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی اسفراین گفت: مأموران طی یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند تعداد 654 عدد انواع مواد محترقه را از 15 واحد صنفی کشف کنند.

کشف مواد محترقه از 15 واحد صنفی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، حسین بدری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با فروشندگان مواد محترقه و همچنین در پی گزارشات مردمی مبنی بر توزیع مواد محترقه در سطح شهرستان اسفراین، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در بازرسی از 15 واحد صنفی تعداد 654 عدد انواع مواد محترقه کپسولی پروانه‌ای را کشف کردند.

بدری با اشاره به تشدید برخورد با فروشندگان و تهیه‌کنندگان مواد محترقه خطرناک در سطح شهرستان اسفراین، گفت: همه ساله با نزدیک شدن به روزهای آخر سال احتمال خطر استفاده از مواد محترقه متصور بوده که والدین باید از هم اکنون مراقب فرزندان خود باشند و از خطرهای ترقه آنان را آشکار کنند.

وی با تقدیر از شهروندان در خصوص همکاری با پلیس، اظهار کرد: همشهریان می‌توانند به منظور جلوگیری از خطرات و آسیب‌های ناشی از به‌کارگیری مواد محترقه و آتش‌زا، در صورت مشاهده عاملان تولید یا توزیع، مراتب را سریعاً از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/63001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول