اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خبر داد

برخورد با عرضه کنندگان مواد محترقه غیرمجاز

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از برخورد قانونی با عرضه کنندگان مواد محترقه در سطح استان خبر داد.

برخورد با عرضه کنندگان مواد محترقه غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، خلیل‌الله باقری اظهار کرد: هرگونه اقدامی که موجب سلب آسایش مردم شود جرم محسوب می‌شود و پلیس با متخلفان به خصوص با عرضه کنندگان مواد محترقه غیرمجاز قاطعانه برخورد می‌کند.

وی درباره برخورد با واحدهای صنفی فروشنده مواد محترقه و منفجره نیز گفت: با این واحدها در صورت نگهداری یا فروش این مواد برابر قوانین برخورد می‌شود.

باقری با اشاره به خطرهایی که بر اثر استفاده از مواد محترقه متوجه جان و مال شهروندان می‌شود، افزود: متأسفانه هر سال شاهد آسیب‌دیدگی‌های شدید و ایجاد ضایعات غیرقابل جبران در تعدادی از جوانان در جامعه هستیم که به دلیل یک لحظه شادی کذایی کارهای خطرناکی می‌کنند که هم برای خود و هم برای دیگران خطر ایجاد می‌کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: بنابراین برای حفظ جان شهروندان مطابق قانون، با افرادی که جان و مال مردم را به خطر بیندازند، برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: از تمام جوانان و نوجوانان و به خصوص خانواده‌های آنان درخواست می‌کنیم بر کارهای جوانان خود نظارت کامل داشته باشند و از بروز حوادث ناگوار برای خود و دیگران که عواقب قانونی نیز خواهد داشت جلوگیری کنند.

باقری تصریح کرد: اقدام‌های غلط و باورهای اشتباه سبب شده است تا افراد مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان با برخی از اعمال مخاطره آمیز، ایام پایان سال و شب عید را برای خود و خانواده‌شان تلخ کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: خانواده‌ها نقش مهمی در کنترل فرزندان خود به خصوص در این ایام بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: خانواده‌ها باید به فرزندان خود خطرهای استفاده از مواد محترقه را گوشزد کنند تا امسال هم حادثه خاصی رخ ندهد.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول