اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک خبر یک شهرک/9

وفایی‌نژاد: صنایع فلزی غالب فعالیت شهرک صنعتی بابل است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، غالب فعالیت شهرک صنعتی منصورکنده بابل را صنایع فلزی عنوان کرد.

وفایی‌نژاد: صنایع فلزی غالب فعالیت شهرک صنعتی بابل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران قابلیت‌های شهرک‌های صنعتی مازندران را به سه زبان فارسی، انگلیسی و روسی منتشر کردند.

دفتر خبرگزاری فارس در مازندران در نظر دارد در راستای توسعه اقتصادی مازندران، ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی مازندران را در قالب خبر و به صورت روزانه در بسته خبری یک خبر یک شهرک منتشر کند.

شهرک صنعتی منصورکنده بابل

این شهرک در شهرستان بابل و در مجاورت روستای منصور کنده و در فاصله 35 کیلومتری مرکز استان مازندران و در 235 کیلومتری مرکز کشور قرار گرفته است.

هیئت دولت در سال 83 با احداث شهرک صنعتی در این روستا موافقت کرد و در همان سال نیز فعالیت شهرک صنعتی منصور کنده بابل آغاز شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اعلام اینکه شروع عملیات عمرانی در این شهرک از سال 1384 آغاز شد، اظهار داشت: از زمان تاسیس این شهرک تاکنون 101 واحد قرار داد در این شهرک منعقد شد.

عباسعلی وفایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری میزان فاصله شهرک صنعتی منصور کنده بابل با راه آهن سراسر را حدود 30 کیلومتر عنوان کرد و گفت: بندر امیرآباد در 85 کیلومتری این شهرک واقع شد.

وی در ادامه به نزدیک بودن فرودگاه بین‌المللی دشت ناز با این شهرک اشاره کرد و گفت: تعداد واحدهای بهره‌بردار این شهرک 55 واحد صنعتی است.

این مسئول میزان مساحت شهرک صنعتی منصورکنده بابل را 25 هکتار اعلام کرد و گفت: صنایع فلزی غالب فعالیت این شهرک را تشکیل می‌دهد.

  وفایی‌نژاد درباره میزان برق شهرک صنعتی منصورکنده بابل به خبرنگار فارس گفت: برای فعالیت‌های این شهرک صنعتی هشت مگاوات برق در نظر گرفته شد.

این مسئول میزان آب تامین شده شهرک صنعتی منصور کنده بابل را 20 لیتر در ثانیه اعلام کرد و یادآور شد: گاز طبیعی برای مصرف فعالان صنعتی این شهرک نیز تامین شد.

وی درباره وضعیت مخابرات و اینترنت گفت: مشکل برای ارائه خدمات مخابرات و اینترنت در این شهرک وجود ندارد.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول