اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ابهر:

دانشگاه آزاد در عملی کردن وعده خود کوتاهی نکند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر ابهر با اشاره به وعده دانشگاه آزاد برای احداث کتابخانه در ابهر گفت: متاسفانه تاکنون اقدامی از سوی این دانشگاه صورت نگرفته است.

دانشگاه آزاد در عملی کردن وعده خود کوتاهی نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، سینا صادقیان ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با بیان اینکه زمینی از شورای شهر برای احداث کتابخانه توسط دانشگاه آزاد ابهر درخواست شده بود، اظهار داشت: در این زمینه شورای شهر زمینی به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع تهیه کرد.

وی افزود: شورای شهر برای تهیه این زمین هزینه زیادی داد و کش و قوس‌های فراوانی نیز داشت ولی در حال حاضر این زمین هیچ معارض و معترضی ندارد.

رئیس شورای شهر ابهر افزود: دانشگاه آزاد قول داده بود که در این زمین کتابخانه‌ای احداث کند ولی متاسفانه تاکنون اقدامی نکرده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر زمینی با وسعت مورد نظر برای احداث کتابخانه مرکزی در مرکز شهر ندارد، گفت: زمینی در حسین‌آباد برای ایجاد کتابخانه در اختیار امور کتابخانه‌ها قرار داده‌ایم.

صادقیان در ادامه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در سطح شهرستان برای ارتقای جایگاه کتاب و کتابخوانی اضافه کرد: ما نباید فقط به کمیت‌ها تکیه کنیم بلکه باید در ارتقای کیفیت فعالیت‌ها تلاش مضافی داشته باشیم.

بخشدار مرکزی ابهر در این جلسه با اشاره به جایگاه کتاب و کتابخوانی گفت: باید کتاب در سبد خانواده‌ها تبیین شود.

امرالله گل‌محمدی به اهمیت کتاب و تاثیرگذاری آن در زمان کودکی اشاره و گفت: تاثیرگذاری و فرهنگ‌سازی مطالعه در زمان کودکی همچون حکاکی بر روی سنگ است.

شهردار صائین‌قلعه در این جلسه با اشاره به پرداخت نیم درصد این شهرداری عنوان داشت: ما به بحث نیم درصد اعتراض داریم چراکه وام‌های دریافتی، اوراق مشارکت و تملک دارایی نباید در نیم درصد محاسبه شوند.

وی افزود: ما بحث نیم درصد را می‌توانیم از محل درآمدهای مستمر شهرداری پرداخت کنیم.

انتهای پیام/73001/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول