اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تحقیقات آترواسکلروز بیرجند خبر داد

پذیرفته شدن 80 مقاله در همایش سلامت بیرجند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تحقیقات آترواسکلروز بیرجند گفت: تعداد 80 مقاله به صورت پوستر و سخنرانی در همایش سلامت بیرجند ارائه می‌شود.

پذیرفته شدن 80 مقاله در همایش سلامت بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، طوبی کاظمی پیش از ظهر امروز در دومین همایش کشوری پژوهش در توسعه با محوریت آترواسکلروز در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: این همایش دومین همایش پژوهشی است که با همکاری معاون درمان و بسیج پزشکی در بیرجند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش در بیرجند طی دو روز به صورت کامل برگزار می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات آترواسکلروز بیرجند تصریح کرد: با توجه به شروع بیماری قلب و عروق در جهان، کشور و خراسان جنوبی دومین همایش آترواسکلروز در بیرجند برگزار می‌شود.

کاظمی با اشاره به محورهای همایش عنوان کرد: روش‌های تشخیص بیماری قلبی، نحوه‌ پیشگیری از بیماری قلبی، روش‌های پرستاری و روش‌های دارویی محورهای این همایش را تشکیل می‌دهند.

وی از حضور دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ارومیه، شیراز، قم، قوچان و اهواز در این همایش خبر داد و افزود: اساتید این دانشگاه‌ها مقالات خود را در این همایش ارائه می‌دهند.

رسیدن 108 مقاله به همایش آترواسکلروز

رئیس مرکز تحقیقات آترواسکلروز بیرجند با بیان این‌که 108 مقاله به این همایش رسیده است، اظهار داشت: از این تعداد 50 مقاله به عنوان پوستر و 30 مقاله به عنوان سخنرانی پذیرفته شده است.

کاظمی با اشاره به این‌که اساتید شرکت‌کننده در این همایش بیشتر بیرجندی هستند، متذکر شد: دکتر پاک‌سلیمان که نخستین بخش تخصصی قلب را راه‌اندازی کرد در این همایش حضور دارد.

وی یادآور شد: دکتر زیبایی‌شناس از دانشگاه شیراز، دکتر محمود محمودی از دانشگاه مشهد و دکتر خزایی از دانشگاه اصفهان در این همایش مقالات خود را ارائه می‌دهند.

رئیس مرکز تحقیقات آترواسکلروز بیرجند همزمانی همایش را با هشتم اسفندماه به فال نیک گرفت و متذکر شد: دلیل نامگذاری این روز به نام بسیج جامعه پزشکی، شهادت پزشکان در بیمارستان صحرایی است.

انتهای پیام/69010/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول