اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون خورشید مطرح کرد

بهره‌گیری از ظرفیت دانشجویان در ترویج غدیر

خبرگزاری فارس: مدیر کانون خورشید از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با عنوان سفر آسمانی در دانشگاه صنعتی شریف با هدف آموزش معارف غدیر خبر داد.

بهره‌گیری از ظرفیت دانشجویان در ترویج غدیر

حجت‌الاسلام محمدحسین مشکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تشریح برگزاری سلسله دوره‌های آموزشی سفر آسمانی پرداخت و اظهار داشت: نخستین مرکز ترویج رسانه‌ای معارف غدیر و صحیفه سجادیه با عنوان کانون خورشید در دومین فاز از برنامه خود سلسله کارگاه‌های آموزشی با موضوع غدیر را برای نیروهای دانشگاهی برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این دوره‌ها با حضور 120 نفر دانشجو از بین 600 داوطلب دانشگاه صنعتی شریف در سالن همایش‌های این دانشگاه در حال برگزاری است.

مدیر کانون خورشید با بیان اینکه این دوره‌ها در سه محور داستان غدیر، خطبه غدیر و شبهه‌شناسی پیرامون غدیر خم برگزار می‌شود ابراز داشت: هدف کانون از برگزاری این دوره‌ها این است که دانشجویان در فاز بعدی که قرار است وارد کار رسانه‌ای در موضوع غدیر شوند با گذراندن این آموزش‌ها بتوانند در طرح و ایده‌های تولیدات رسانه‌ای خود شناخت درست و عمیق‌تری نسبت به آموزه‌های غدیر داشته باشند.

دانشگاه صنعتی شریف سرآغاز حرکت رسانه‌ای غدیر

مشکوری با بیان اینکه این کلاس‌ها هر هفته روزهای چهارشنبه در سالن همایش‌های دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، ادامه داد: نخستین دوره این کارگاه از دوم اسفند ماه با حضور 120 دانشجو آغاز شده و 11 اردیبهشت ماه هم‌زمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها به پایان خواهد رسید و فراگیران گواهینامه پایان دوره اخذ خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پس از اتمام دوره‌های آموزشی وارد مرحله اصلی کار، یعنی تولیدات رسانه‌ای خواهیم شد، ادامه داد: آموزش‌دیدگان پس از اتمام دوره در سه کارگروه فضای مجازی، رسانه‌های صوتی و تصویری و رسانه‌های مکتوب با توجه به آموزش‌های ارائه‌ شده و بحث‌های کلاسی وارد کار خواهند شد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی سفر آسمانی در دانشگاه‌های کشور

مدیر کانون راه خورشید خاطرنشان کرد: این طرح در فاز اول به صورت آزمایشی در دانشگاه صنعتی شریف در حال اجرا است و به زودی با هماهنگی‌هایی که با مسئولین بسیج دانشجویی و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها صورت گرفته به صورت فراگیر در دانشگاه‌های کشور به اجرا خواهد رسید و امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح عظیم گامی در راستای نشر معارف غدیر برداریم.

انتهای پیام/78009/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول