اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیر خانه شب شعر سپندوار خبر داد

استقبال شاعرانه از سفر نوروزی مقام معظم انقلاب اسلامی

خبرگزاری فارس: مسئول دبیر خانه شب شعر سپندوار گفت: استقبال شاعرانه با شکوهی از سفر نوروزی مقام معظم رهبری به مشهد انجام می‎شود.

استقبال شاعرانه از سفر نوروزی مقام معظم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی عدالتی ظهر امروز در گردهمایی شاعران مشهد در مؤسسه آرامش توس اظهار داشت: در سال 92 هم شاعران مشهدی همراه با مردم از سفر نوروزی مقام معظم رهبری به این استان استقبال خواهند کرد.

وی ادامه داد: امسال هم شب شعر در استقبال از مقام معظم رهبری در مسجد کرامت برگزار می‌کنیم و تأکید ما به برپایی این مراسم در این مکان به خاطر پایگاه معنوی مقام معظم رهبری است.

عدالتی خاطرنشان کرد: در 27 اسفندماه در سالروز ولادت حضرت زینب(س) و به خاطر نزدیک بودن ایام نوروز و ایامی که مقام معظم رهبری در مشهد حضور دارند، این مراسم برگزار می‎شود.

مسئول دبیرخانه شب شعر سپندوار خاطرنشان کرد: این مراسم از ساعت هفت تا 10 شب برگزار می‎شود که 70 شاعر انقلابی در مراسم حضور دارند و از بین آنان 30 نفر شعرخوانی خواهند داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: در ادامه برنامه‎ها دو کتاب رونمایی شده و مراسم تجلیل از اساتید شعر و ادب مشهد برگزار می‎شود.

عدالتی در رابطه با موضوعات محوری شب شعر سپندوار عنوان کرد: نقش امام و مقام معظم رهبری در بیداری اسلامی، نقش امام در پیروزی و تداوم انقلاب، شناساندن دهه عدالت و پیشرفت، شناساندن مؤلفه‎ها و جایگاه شهر مقدس مشهد در نگاه مقام معظم رهبری و نهادینه کردن گفتمان مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی با بیان شعر، موضوعات محوری این شب شعر است.

انتهای پیام/70005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول