اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون هماهنگی صنعت چرم ایران:

برندسازی یکی از نیازهای صنعت کفش ایران است

خبرگزاری فارس: نشست مشترک مسئولان خوشه صنعتی کفش مشهد با مدیریت نمایشگاه بین المللی این شهر، دبیر کانون هماهنگی صنعت چرم کشور و جمعی از فعالان خوشه کفش در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

برندسازی یکی از نیازهای صنعت کفش ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، این جلسه ظهر امروز با هدف برنامه‌ریزی برای نمایشگاه کفش، چرم و مصنوعات وابسته در خردادماه سال آینده برگزار شد.

فریبا شیروانی دبیر کانون هماهنگی صنعت چرم کشور در این نشست برندسازی را یکی از نیازهای صنعت کفش ایران دانست و افزود: مشهد در این زمینه در ابتدای راه است و باید تلاش بیشتری از سوی فعالان صنعت کفش صورت بگیرد تا درگیر برندسازی و مشکلات مربوط به آن نشود.

وی با اشاره به لزوم پخش برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی برای نمایشگاه های آینده، گفت: استفاده از مشاوران سازمان صنعت، معدن و تجارت توسط تمامی مدیران نمایشگاههای بین المللی و فراهم‌کردن امکان بازدید مسئولان استانی و کشوری از

نمایشگاه‌های چرم و کفش ایران از جمله برنامه های حمایتی برای توسعه صنعت کفش کشور است.

سیدی مدیر نماشیگاه بین المللی مشهد نیز در این جلسه از ارتقای سطح کیفی نمایشگاه سال آینده چرم و کفش مشهد خبر داد و افزود: برای برگزاری باکیفیت نمایشگاه‌ها در سال آینده، ناظر و هماهنگ‌کننده تعیین شده تا به صورت ویژه به این نمایشگاه رسیدگی و نظارت شود.

انتهای پیام/70009/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول