به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، این جلسه ظهر امروز با هدف برنامهریزی برای نمایشگاه کفش، چرم و مصنوعات وابسته در خردادماه سال آینده برگزار شد.
فریبا شیروانی دبیر کانون هماهنگی صنعت چرم کشور در این نشست برندسازی را یکی از نیازهای صنعت کفش ایران دانست و افزود: مشهد در این زمینه در ابتدای راه است و باید تلاش بیشتری از سوی فعالان صنعت کفش صورت بگیرد تا درگیر برندسازی و مشکلات مربوط به آن نشود.
وی با اشاره به لزوم پخش برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی برای نمایشگاه های آینده، گفت: استفاده از مشاوران سازمان صنعت، معدن و تجارت توسط تمامی مدیران نمایشگاههای بین المللی و فراهمکردن امکان بازدید مسئولان استانی و کشوری از
نمایشگاههای چرم و کفش ایران از جمله برنامه های حمایتی برای توسعه صنعت کفش کشور است.
سیدی مدیر نماشیگاه بین المللی مشهد نیز در این جلسه از ارتقای سطح کیفی نمایشگاه سال آینده چرم و کفش مشهد خبر داد و افزود: برای برگزاری باکیفیت نمایشگاهها در سال آینده، ناظر و هماهنگکننده تعیین شده تا به صورت ویژه به این نمایشگاه رسیدگی و نظارت شود.
انتهای پیام/70009/خ10/ض1002