اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهر ورنامخواست:

داشتن اهداف کوتاه‌مدت لازمه موفقیت مدیران است

خبرگزاری فارس: شهردار شهر ورنامخواست گفت: لازمه موفقیت مدیران داشتن اهداف کوتاه‌مدت است و این امر در بین نیرو‌های شهرداری ورنامخواست به چشم می‌خورد.

داشتن اهداف کوتاه‌مدت لازمه موفقیت مدیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان اردشیر محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور نیرو‌های شهرداری ورنامخواست با اشاره به ضرورت داشتن اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت اظهار کرد: انضباط، عدالت‌محوری، مشورت، صداقت و همکاری از جمله مؤلفه‌های مؤثر در موفقیت شهرداری ورنامخواست به ویژه در دو سال اخیر بوده است.

وی در ادامه تعیین تکلیف نیرو‌های شرکتی و قراردادی شهرداری را ضروری دانست و اضافه کرد: تحقق این موضوع یکی از دغدغه‌های اصلی این افراد است و مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری اصفهان باید اطلاعاتی را در اختیار این افراد قرار بدهد.  

شهردار شهر ورنامخواست با بیان اینکه طی سال‌های گذشته دوره‌های آموزشی متعددی در بخش‌های کارگری و کارمندی برگزار شده که این دوره‌ها سبب بهبود عملکرد دستگاه و در نتیجه افزایش میزان رضایتمندی مردم از عملکرد شهرداری شده است، تصریح کرد: این میزان رضایت ناشی از ولایت‌مداری، لیاقت، همکاری مدیران شهرداری و  تلاش آنان در  اجرای قوانین و مقررات است.

وی به فرا رسیدن آغاز سال جدید اشاره کرد و ادامه داد: فضای سبز این شهر تا پایان سال 89 برابر 5،2 دهم متر مربع بوده که تا پایان سال گذشته این سرانه به 12 متر مربع افزایش یافته است.

محمدی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در پایان امسال سرانه فضای سبز این شهر به میزان 13 الی 14 متر مربع برسد، تاکید کرد: راه‌اندازی شهرداری الکترونیک یکی دیگر از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این مجموعه به شمار می‌رود.

وی افزود: روزانه حدود 12 تن زباله در سطح شهر به صورت تفکیک و مکانیزه جمع‌آوری و شرکت بازیافت تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/63013/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول