اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ساری:

50 درصد عملکرد سپاه به بسیج اختصاص دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ساری گفت: 50 درصد از عملکرد سپاه پاسداران به بسیج اختصاص داده می‌شود.

50 درصد عملکرد سپاه به بسیج اختصاص دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، غلامرضا شریعتی صبح امروز در جمع فرماندهان پایگاه‌های حوزه محمد رسول‌الله شهرستان ساری اظهار داشت: از آنجا که دشمن رویکرد خود را مقابل ملت ایران تغییر داده و با جنگ نرم و اعتقادی به میدان مبارزه آمده است، باید رویکرد بسیج نیز با توجه به این هجمه دشمن تعریف شود.

فرمانده سپاه ساری تصریح کرد: تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج حول محور شجره طیبه صالحین برگزار می‌شود و فرماندهان پایگاه‌ها باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج برای تداوم انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ نرم دشمنان طراحی و برنامه‌ریزی شده است و باید با جدیت دنبال شود.

این مسئول با تأکید بر برگزاری جلسات متنوع و هدف‌دار صالحین افزود: ما فقط برگزاری یک جلسه محدود با سخنانی تکراری و کلیشه‏‌ای نمی‏‌خواهیم بلکه باید در برگزاری حلقه‏‌ها، تنوع مطالب، موقعیت و همچنین شادابی و پویایی را مدنظر قرار داده تا بتوان با جذب جوانان و نوجوانان راه درست را به آنان نشان داد.

شریعتی با اشاره به اینکه فرماندهان پایگاه‌ها جزیی از خانواده‌های سپاه محسوب می‌شوند، تصریح کرد: 50 درصد از عملکرد سپاه پاسداران به بسیج اختصاص داده می‌شود.

فرمانده سپاه ساری اهداف این سازمان را آرمان‌گرایی اعلام کرد و افزود: ما آمده‌ایم تا یک کار آرمانی انجام و انسان‌های آرمان‌گرا را به جامعه تحویل دهیم.

وی نوع رابطه مردم با ولایت در انقلاب اسلامی را امری تعیین‌کننده در ثبات سیاسی جامعه اسلامی ایران دانست و افزود: می‌توان از ابتدای انقلاب در جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی این رابطه را بررسی کرد.

این مسئول تجربه موفق بسیج در جنگ تحمیلی را یک مسئله فوق‌العاده‌ دانست و اظهار داشت: در طول دفاع مقدس بسیجیان به خوبی خود را نشان دادند که نباید بسیج را محدود به بعد خاصی دانست.

شریعتی بیان داشت: دشمن امروز اصل اسلام و ولایت فقیه را نشانه رفته است و ما باید با بصیرت و آگاهی مانع از تحقق اهداف و خواسته‌های شوم آنان شویم.

فرمانده سپاه ساری با اشاره به اینکه امروزه نسل جوان ما از طریق رسانه‌های مختلف در معرض هجمه‌های فرهنگی و اعتقادی دشمن قرار گرفته‌اند، بیان کرد: همین جوانان در این وضعیت، شیفته اسلام و انقلاب هستند و در مراسم‌های مذهبی و دعا و مناجات حضور گسترده‌ای دارند.

این مسئول اظهار داشت: مردم با وجود مشکلاتی از قبیل گرانی که وجود دارد، در دفاع از انقلاب و نظام نشان داده‌اند که هیچ چیز مانع آنها نیست.

فرمانده سپاه ساری دستاوردهای 34 سال انقلاب را نشانگر عشق و علاقه ملت ایران به علم و دانش همچون دانست و افزود: پرتاب‌های فضایی جوانان ایران این موضوع را ثابت می‌کند.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول