اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‏دهد

پایان راه زورگیران مسافرنما در تهران / 4 زورگیر دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 134 تهران از دستگیری چهار زورگیر مسافرنما در خیابان علامه جنوبی خبر داد و گفت: این متهمان تحت پوشش مسافر از رانندگان زورگیری می‏کردند.

پایان راه زورگیران مسافرنما در تهران / 4 زورگیر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی پلیس تهران، مهرزاد بیژن‏نیا ضمن اشاره به دستگیری چهار زورگیر مسافرنما در محدوده خیابان علامه جنوبی، به تشریح جزئیات پرونده این چهار متهم پرداخت و نحوه دستگیری این متهمان را توضیح داد.

رئیس کلانتری 134 شهرک غرب تهران گفت: با شکایت تعدادی از رانندگان محدوده‏های مذکور در خصوص اقدام چهار زورگیر مسافرنما در ساعات پایانی روز با استفاده از زور و تهدید سلاح سرد، اقدامات ماموران کلانتری 134 برای شناسایی و بازداشت متهمان این پرونده آغاز شد.

وی افزود: در این راستا، تیم‏های تحقیقات کلانتری وارد عمل شده و افراد مظنون را تحت نظر قرار دادند و از سویی دیگر اقدام به توزیع بروشورهای هشداری برای آگاهی شهروندان و رانندگان این مسیر کردند تا با هوشیاری شهروندان، احتمال وقوع سرقت در این محدوده کاهش یابد.

بیژن‏نیا عنوان داشت: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه شب گذشته به نتیجه رسید و ماموران موفق شدند این چهار سارق زورگیر را هنگام زورگیری از یک راننده خودرو در خیابان مذکور شناسایی و برای دستگیری آنها اقدام کنند.

وی در تشریح نحوه دستگیری متهمان گفت: زمانی که ماموران در حال گشت‏زنی در محله مذکور بودند، متوجه شدند که سرنشینان یک خودروی سواری تاکسی با هم درگیر شده و دو تن از افراد داخل خودرو با تهدید چاقو در حال سرقت از راننده هستند که بلافاصله ماموران جلوی خودروی مذکور را گرفته و در حالی که هر چهار مرد مهاجم قصد فرار داشتند، آنها را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری 134 شهرک غرب تهران تصریح کرد: با بازداشت متهمان، راننده خودرو به ماموران مراجعه کرده و عنوان داشت که این چهار نفر به عنوان مسافر سوار خودروشان شده‏اند و زمانی که به محله خلوتی رسیده‏اند، هر چهار نفر به او حمله کرده و با تهدید چاقو قصد زورگیری از وی را داشته‏اند که با حضور ماموران ناکام مانده‏اند.

بیژن‏نیا اظهار داشت: هر چهار متهم این پرونده به کلانتری منتقل شدند و در بازجویی‏های انجام شده به جرایم خود اعتراف کردند که طی آن، این افراد به نام‏های «علی»، «صمد»، «فرود» و «عزیز» برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/2568/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول