اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان خبر داد

دستیابی ایران به پیچیده‎ترین علوم دنیا در شرایط تحریمِ دشمن

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان گفت: ایران در شرایط تحریمِ دشمن، به پیچیده‎ترین علوم دنیا دست یافته است.

دستیابی ایران به پیچیده‎ترین علوم دنیا در شرایط تحریمِ دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام قنبر اکبری بعدازظهر امروز در جمع مسئولان روابط عمومی سپاه نواحی استان گلستان اظهار داشت: کشور ما در سلول‎های بنیادین، انرژی هسته‎ای، پرتاب ماهواره، علوم هوا و فضا، تولید جنگ‎افزارهای نظامی، موشکی و ... در سایه تحریم، به شکوفایی رسیده است.

وی با بیان اینکه شکوفایی ایران در اوج تحریم‎ها اتفاق افتاده است، ادامه داد: دشمن هر ترفندی که علیه این انقلاب به کار برده، به جای اینکه ایران زمین‌گیر شود، انرژی مضاعفی برای پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی به وجود آورده است.

تحریم‎های دشمن تبدیل به قوت نظام اسلامی شده است

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان شتاب در راه رسیدن به قله پیشرفت را نتیجه تحریم عنوان کرد و افزود: معتقدم اگر دشمن نباشد، احساس می‎کنیم دچار رخوت و سستی شده‎ایم.  

اکبری با تأکید بر اینکه تحریم‎های دشمن تبدیل به قوت نظام اسلامی شده است، تصریح کرد: در بسیاری از بخش‎ها که نظام اسلامی به توانمندی، قدرت و استعدادهای خود تکیه کرده، به پیشرفت‎های خوبی رسیده است که این مهم باید تداوم پیدا کند.

وی در خصوص مقاومت ملت ایران با ارائه مثالی در زندگی روزمره بیان داشت: چنانکه انسان در مسافتی پیاده‎روی می‌کند و بعد از مدتی آنقدر احساس خستگی کرده که انگار رمقی برای حرکت در بدنش نمانده و ترجیح می‎دهد کمی استراحت کند و اگر همان لحظه با یک مار و یا گرگ درنده مواجه شود، همان انسانی که توانی در بدن نداشت؛ نیرویی مضاعف بر وجودش فوران می‎کند، آری تحریم‎های دشمن برای نظام اسلامی نیز همین حکم را دارد و به نیروی جوان جامعه، افکار علمی و دانشگاهی شوکِ انرژی‎زا وارد می‎کند تا به خودکفایی برسیم.

وحدت بین مسئولان ضروری است/انقلاب اسلامی در امتداد حکومت الهی است

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان در پایان با اشاره به لزوم توجه مسئولان به وحدت و همدلی، متذکر شد: انقلابی که امام راحل آن را پایه‎گذاری کردند در امتداد خواست الهی، حکومت الهی و ائمه معصومین (ع) است.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول