اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

لزوم مستقل شدن خانه کارگر لامرد و مهر از لار

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر و جدا شدن از لار، امری ضروری بود.

لزوم مستقل شدن خانه کارگر لامرد و مهر از لار

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سید موسی موسوی عصر امروز در دومین گردهمایی کارگران شهرستان‌های لامرد و مهر که به مناسبت استقلال خانه کارگر این دو شهرستان از شهرستان لار صورت گرفت، در سخنانی اظهار داشت: ایجاد خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر یک امری ضروری در این دو شهرستان بود.

وی افزود: استقلال خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر از نمایندگی به شعبه نیز به شدت احساس می‌شد چراکه همگام با توسعه صنعتی شدن این دو شهرستان باید به مشکلات مجموعه کارگری نگاه ویژه کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم ارتقای خانه کارگر از نمایندگی به شعبه بتواند در راستای ارتقای جایگاه کارگران نقش مفیدی داشته باشد گفت: بسیاری از توسعه‌های انجام شده در هر جامعه‌ای مدیون قشر زحمتکش کارگری است.

موسوی با اشاره به آغاز ساخت آزادراه لامرد – پارسیان در آینده نزدیک ادامه داد: با ساخت این آزادراه فاصله لامرد به پارسیان به حدود 20 دقیقه می‌رسد و می‌توان گفت با این وجود شهرستان‌های لامرد و مهر به عنوان شهرستان ساحلی محسوب می‌شوند و می‌توانند به راحتی از ظرفیت دریا به منظور صادرات و واردات استفاده کنند.

عضو مجمع نمانیدگان استان فارس در مورد آغاز بهره‌برداری از معدن دولومیت نیز بیان داشت: امیدواریم تا پیش از پایان سال جاری عملیات اجرایی معدن دولومیت به چند سرمایه‌گذار واگذار شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: ظرفیت‌‌های بسیار بالایی در شهرستان لامرد وجود دارد و در چند سال آینده این شهرستان به عنوان قطب اقتصادی جنوب فارس محسوب می‌شود.

در ادامه این جلسه فرماندار لامرد نیز ابراز داشت: بر اساس وظیفه به صورت ویژه به مشکلات کارگری رسیدگی شده است.

محمود صفری در همین زمینه خاطرنشان کرد: به طور یقین چرخ صنعت توسط قشر زحمتکش کارگری به حرکت درمی‌آید.

وی با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در 15 اسفند ماه جاری در لامرد ابراز داشت: علاوه بر این همایش نمایشگاه صنایع، کارخانجات و طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری در شهرستان لامرد راه‌اندازی و در معرض دید سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2448/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول