اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تونی اولیویرا:

فردا روز فراموش نشدنی تراکتورسازی است / با پیروزی بر الجزیره امارات جشن خواهیم گرفت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با اظهار اینکه فردا روز فراموش نشدنی برای تراکتورسازی است، گفت: با پیروزی بر الجزیره امارات جشن خواهیم گرفت.

فردا روز فراموش نشدنی تراکتورسازی است / با پیروزی بر الجزیره امارات جشن خواهیم گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تونی خوزه اولیویرا ظهر امروز در کنفرانس پیش از بازی تراکتورسازی با الجزیره امارات اظهار کرد: فردا یک روز فراموش نشدنی برای فوتبال تراکتورسازی تبریز بوده و این تیم اولین حضور خود را در آسیا تجربه خواهد کرد.

وی افزود: مسلما عدم تجربه تراکتورسازی در این رقابت‌ها کار را سخت و مشکل خواهد کرد، اما ما انگیزه خود را از دست نداده و با حمایت هواداران‌‌مان نتیجه لازم را کسب خواهیم کرد.

تونی گفت: ضمن احترام به تیم حریف، اگر در بازی فردا به پیروزی برسیم، جشن شادی برگزار خواهیم کرد.

سرمربی سابق تیم بنفیکا از فوتبال به عنوان ارتباط دهنده ملت‌ها یاد کرده و ابراز داشت: حضور تراکتورسازی و تماشاگرانش در رقابت‌های آسیایی نقطه عطفی برای فوتبال این منطقه است.

وی با اشاره به اینکه نقاط ضعف و قوت تیمش را شناسایی کرد، خاطرنشان کرد: تیم الجزیره را نیز آنالیز کردیم و می‌دانیم الجزیره می‌تواند در این بازی برای ما مشکل‌ساز شود، اما تیم ما نیز با قدرت دست جمعی و بازی گروهی به دنبال برد است.

وی شرایط جوی را در نتیجه بازی بی‌تاثیر دانسته و افزود: ما بیشتر با بازی روی زمین سعی در کسب نتیجه لازم داشته، اما اگر در اجرای این روش با مشکلی مواجه شدیم، باید تاکتیک تیم را تغییر دهیم.

تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی برخلاف تیمش چند تجربه آسیایی و بین‌المللی دارد و این می‌تواند برای تراکتورسازی که نخستین حضورش در آسیا باشد، کمک شایانی کند.

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول