اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم الجزیره امارات:

تراکتور با انگیزه است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم الجزیره امارات گفت: تیم تراکتورسازی نخستین حضور خود را در باشگاه‌های آسیا تجربه می‌کند و همین موضوع سبب انگیزه مضاعف این تیم شده است.

تراکتور با انگیزه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، لوئیس میلا سرمربی تیم الجزیره امارات در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتور اظهار کرد: تیم تراکتورسازی از لحاظ تاکتیکی تیمی خوب و  قدرتمند است و با توجه به نخستین حضورش در رقابت‌های آسیایی انگیزه فراوانی برای حضور در این رقابت‌ها دارد.

وی تصریح کرد: تراکتورسازی از این شانس برخوردار است که حریف‌اش نیز تیمی خوب بوده و هر دو تیم برای پیروزی و کسب سه امتیاز وارد میدان خواهند شد.

سرمربی جدید الجزیره که تنها چند روز پیش به این سمت منصوب شده است، خاطرنشان کرد: قطعا در دو روز نمی‌توان تاثیر زیادی در تیم گذاشت، اما کار مربی قبلی تیم خوب بوده و این تیم هنوز جای پیشرفت دارد.

میلا از عدم داشتن محروم و مصدوم تیمش در بازی مقابل تراکتورسازی خبر داد و  افزود: من تجربه کار در لیگ امارات را نداشتم، اما چهار سال مربی تیم زیر 21 سال اسپانیا بودم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم الجزیره در رقابت‌های آسیایی به کار خواهم بست.

تیم  الجزیره امارات پنجمین حضور خود را در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تجربه می‌کند در حالی که تراکتورسازی برای نخستین بار به این رقابت‌ها راه می‌یابد.

تیم‌های تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات روز سه‌شنبه 8 اسفند ساعت 16.30 در ورزشگاه یادگار امام(ره) به مصاف هم می‌روند. 

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول