علی رستمی امروز در رابطه با برخورد نامناسب عوامل شرکتهای هواپیمایی با مسافران و مراجعهکنندگان، در گفتوگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: مسافرانی که با چنین برخوردها و ناملایماتی روبهرو میشوند در اسرع وقت آن را به مدیریت فرودگاههای استان گزارش دهند.
وی افزود: این گزارشات به شرکت فرودگاههای کشور انعکاس داده خواهد شد و برای برخورد با متخلفان اقدام میشود.
رستمی آمادگی خود را برای پیگیری شخصی مواردی این چنینی اعلام کرد و گفت: هموطنان مطمئن باشند که با متخلفانی که نسبت به تکریم ارباب رجوع بیاعتنا و در عین حال نسبت به کمککاری مجموعه خود پاسخگو نیستند برخورد میشود.
خبرگزاری فارس طی روزهای گذشته و به خصوص دیروز گزارشات متعددی از سوی هموطنان چه در فرودگاه بینالمللی شهید مدنی تبریز و چه در فرودگاه مهرآباد تهران که عمده مقصد و مبدا مسافران تبریز بود دریافت کرده که با وجود تاخیر و حتی لغو پروازهایی، شرکت هواپیمایی آتا که عمدتا هم به دلیل نقص فنی بود برخورد نیروهای این شرکت با هموطنان غیرقابل توجیه بود.
به نظر میرسد شرکتی که داعیه آذربایجانی و تعلقش به تبریز را یدک میکشد نباید نسبت به این برخوردها و حتی کم کاری کارکنانش بیاعتنا باشد و هموطنان انتظار برخورد با این افراد را کوچکترین خواسته خود از مسئولان این شرکت خدماتی میدانند.
انتهای پیام/60002/و20/پ3003