اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی با کمان همدان:

با شکست اصفهان جایگاه همدان در جدول تثبیت شد‌

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی با کمان همدان گفت: تیم تیراندازی با کمان همدان در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر موفق شد با نتیجه سه بر دو تیم «تعطیلات آرام اصفهان» را از پیش رو بردارد.

با شکست اصفهان جایگاه همدان در جدول تثبیت شد‌

ساسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس درباره شرایط برگزاری لیگ برتر تیراندازی با کمان اظهار داشت: تا به این هفته تمام امکانات در حد خوبی بوده به طوری که اکثر تیم‌ها از شرایط موجود رضایت دارند.

وی افزود: این مسابقات در دو رشته ریکرو و کامپوند و با حضور تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، الوند همدان، بافق یزد، ایدم تبریز، ذوب آهن اصفهان، تعطیلات آرام اصفهان، فولاد ماهان اصفهان، دانشگاه عتیق و دانشگاه نیروی انتظامی در بخش مردان و در رشته ریکرو بانوان با دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دانشگاه عتیق، ذوب آهن اصفهان، الوند همدان و ایدم تبریز برگزار شد.

دبیر هیئت تیراندازی با کمان همدان درباره شکست تیم تعطیلات آرام اصفهان در هفته چهارم گفت: در یک دیدار کاملاً حساس و نزدیک موفق شدیم با نتیجه سه بر دو این تیم را شکست دهیم.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های این هفته در یزد برگزار شد و در حال حاضر تیم ماهان اصفهان، تیم عقیق اصفهان و الوند همدان در جایگاه‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

رضوی درباره اسامی نفرات تیم شهدای الوند ابراز داشت: تیم همدان را محمد فرهانی، ساسان رضوی مشعوف، بهرام تیمورزاده و مرتضی مثمر تشکیل می‌دهند که سرمربی‌گری این تیم نیز به عهده بنده است.

وی با بیان اینکه 14 اسفند هفته آخر لیگ برتر است، یادآور شد: تمام این مسابقات در اصفهان برگزار می‌شود که امیدوارم جایگاهی در شأن شهر همدان کسب کنیم.

رضوی با بیان اینکه برای نخستین بار است که با یک تیم بومی در لیگ برتر شرکت می‌کنیم ابراز کرد: این برای ما بسیار ارزشمند و باعث افتخار است اما نبود اسپانسر در این فصل بسیار به تیم ما ضربه زد.

دبیر هیئت تیر و کمان درباره مشکلات سخت‌افزاری این رشته به خبرنگار ورزشی فارس گفت: نبود زمین باشگاه اختصاصی باعث ایجاد مشکلات زیادی شده است.

وی درباره تعداد ورزشکار سازمان یافته شده در استان یادآور شد: در بخش آقایان 50 تیرانداز داریم که به صورت مداوم تمرین می‌کنند، در بخش بانوان نیز 20 نفر ورزشکار سازمان‌یافته فعال داریم.

رضوی در زمینه آموزش در این رشته بیان کرد: در همین راستا یک دوره بازآموزی داوری در همدان برگزار شده و نفراتی نیز به منظور آموزش داوری به خارج استان اعزام شده است.

وی با اشاره به پرهزینه بودن این رشته ورزشی گفت: خرید تیر و کمان به علت واردات آن از خارج کشور بسیار سخت است و ورزشکاران حرفه‌ای ما نمی‌توانند این هزینه را تهیه کنند و به همین علت اقبال به این رشته بسیار کم شده که نیاز به حمایت مسئولان دارد.

گفتنی است تیم تیراندازی با کمان همدان در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر به برتری رسید در دیدار این هفته تیم الوند همدان سه بر دو تیم تعطیلات آرام اصفهان را از پیش رو برداشت.

رقابت‌های این هفته در یزد برگزار شد و در حال حاضر تیم ماهان اصفهان، تیم عقیق اصفهان و الوند همدان در جایگاه‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

تیم همدان را محمد فرهانی، ساسان رضوی مشعوف، بهرام تیمورزاده و مرتضی مثمر تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/89018/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول