اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا استان قم:

دختران شناگر قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنا استان قم از اعزام تیم دختران قم به پیکارهای شنا قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان خبر داد.

دختران شناگر قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند

مسعود جمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بر اساس زمان‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به هیئت‌های استانی، مسابقات شنای دختران نوجوان به مناسبت دهه فجر با شرکت 19 تیم به انجام می‌رسد.

وی اظهار کرد: این دوره از پیکارهای شنای قهرمانی دختران رده سنی نوجوان کشور با هدف گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از امروز سه شنبه دهم بهمن ماه آغاز می‌شود و برترین‌های کشور که در بین آن‌ها دختران مستعد و توانای شنا قم نیز حضور دارند، با جدیت برای موفقیت تلاش می‌کنند.

جمال افزود: بر اساس تصمیم کمیته فنی، این دوره از مسابقات شنا دختران نوجوان کشور در رده‌های سنی (12-11) و (14- 13) سال برگزار می‌شود و بعد از کارهای خوبی که در رده‌های سنی پایه در شنا دختران قم انجام داده‌ایم، تیمی متشکل از دختران با استعداد شنا قم را روانه این رقابت‌ها کرده‌ایم.

رئیس هیئت شنا استان قم اضافه کرد: توسعه کمی و کیفی شنای کشور در بخش دختران و گرامیداشت دهه مبارک فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مهمترین اهداف برگزاری رقابت‌های شنا دختران نوجوان کشور در تهران محسوب می‌شوند.

وی افزود: در این مسابقات که از امروز سه‌شنبه دهم بهمن ماه شروع می‌شود و به مدت سه روز نیز به طول خواهد انجامید، دختران شناگر سراسر کشور در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران و به میزبانی هیئت شنای استان تهران با یکدیگر رقابت می‌کنند.

جمال ابراز داشت: علاوه بر دختران شناگر قم، از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، توابع تهران، خراسان جنوبی، خوزستان، خراسان رضوی، چهار محال و بختیاری، زنجان، سیستان و بلوچستان، کیش، گلستان، گیلان، فارس، قزوین و یزد در این پیکارها حضور دارند.

وی همچنین به شیوه برگزاری این مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: این مسابقات در دو بخش انفرادی و تیمی به انجام می‌رسد و شناگران در رقابت‌های صبح برای حضور در فینال مواد مختلف مسابقه می‌دهند و نفرات برتر هر ماده در مسابقات عصر همان روز برای تصاحب عناوین اول تا هشتم در فینال با یکدیگر پیکار می‌کنند.

این رقابت‌ها در رده سنی 12-11 سال در 15 رشته به انجام می‌رسد و شناگران رده‌های سنی 14- 13 سال نیز در 20 ماده با یکدیگر پیکار می‌کنند، ضمن اینکه مسابقات شنای قهرمانی کشور پسران از هجدهم تا بیست و یکم بهمن به میزبانی شیراز به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول