اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پزشکان شیراز صورت گرفت

افزایش 45 درصدی مشارکت در انتخابات نظام پزشکی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزایش 45 درصدی مشارکت پزشکان شیراز در انتخابات سازمان نظام پزشکی خبر داد.

افزایش 45 درصدی مشارکت در انتخابات نظام پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمد هادی ایمانیه اظهار داشت: در ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی مشارکت رای دهندگان در شیراز حدود 45 درصد بیش از دوره قبل بود و بر این اساس شاهد برگزاری پرشکوه انتخابات در این شهر بودیم.

وی اضافه کرد: در مجموع 2 هزار و 323 نفر در انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی شیراز شرکت کردند که این مسئله نشان دهنده مسئولیت‌پذیری واجدان شرایط رای‌دهی و اعتماد آنان به امانت‌داری هیئت‌های نظارت و اجرایی برگزاری انتخابات است.

ایمانیه بیان کرد: در شهرستان شیراز 63 نفر کاندیدای هیئت مدیره نظام پزشکی بودند که 40 نفر از آنان پزشک، هفت نفر دندان‌پزشک، سه نفر داروساز، هفت نفر علوم آزمایشگاهی، چهار نفر ماما و دو نفر از لیسانسیه‌های پروانه‌دار مانند تغذیه و فیزیوتراپی بودند.

وی از اعلام نتیجه نهایی انتخابات خبر داد و گفت: در رشته پزشکی منتخبان هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی شیراز شامل خانم دکتر وفایی، آقای دکتر رضایی، آقای دکتر بهادر، خانم دکتر تدین، آقای دکتر شفیعی، آقای دکتر بازیار، آقای دکتر حقیقت، آقای دکتر ضرغام صادقی، خانم دکتر حاجی آقایی و آقای دکتر صدیقی هستند.

ایمانیه در زمینه منتخبان سایر رشته‌ها نیز ادامه داد: در رشته دندانپزشکی نوید ناصری و علی رحیمی، رشته داروسازی دکتر دهقان‌زاده و دکتر نوریان، رشته علوم آزمایشگاهی آقای دکتر کاویانی، رشته مامایی خانم وحیده اطمینان و در رشته‌های لیسانسیه‌های پروانه‌دار عباس تاش موفق به کسب بیشترین آرا شدند.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه فعالیت‌های این سازمان در دفاع از حقوق مردم در زمینه سلامت و حقوق قانونی اعضای سازمان نظام پزشکی است و اهمیتی که این مسئله برای دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای ارتقای سلامت جامعه دارد، این دانشگاه برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر این انتخابات به شیوه مناسبی همکاری کرد.

ایمانیه در پایان برای تمام منتخبان آرزوی موفقیت در خدمت‌رسانی و انجام امور محوله کرد و همچنین از منتخبان جدید خواست که همراه با دفاع از حقوق حقه جامعه پزشکی، از دفاع از حقوق مردم و بیماران نیز که وظیفه دیگر و مهم نظام پزشکی بوده و همچنین دفاع از حقوق پزشکان عمومی که گاهی در سال‌های گذشته مورد غفلت واقع شده است، دریغ نورزند.

انتهای پیام/ 2448/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول