اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم یادواره شهدای زن چهارمحال و بختیاری

کتاب «جبهه همین نزدیکی است» در شهرکرد رونمایی شد

خبرگزاری فارس: کتاب «جبهه همین نزدیکی است» یادمان زنان ایثارگر چهارمحال و بختیاری امروز در نخستین یادواره شهدای زن استان رونمایی شد.

کتاب «جبهه همین نزدیکی است» در شهرکرد رونمایی شد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه چهارمحال و بختیاری در حاشیه رونمایی از کتاب «جبهه همین نزدیکی است» در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: این کتاب که یادمان زنان ایثارگر استان بوده با تلاش خاطره عاطف و ناهید رفیعی تدوین شده است.

فرزانه احمدپور افزود: این کتاب دربرگیرنده خلاصه‌ای از خاطرات زنان ایثارگر و همسران شهید استان بوده که به مادران شهید که خود کتاب‌های ماندگار ایثار و شهادت هستند، تقدیم شده است.

وی هدف از برگزاری یادواره شهدای زن را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقدیر از ایثارگری شهدای زن استان اعلام کرد و گفت: شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری اسوه‌های صداقت هستند و معرفی مصادیق و ارائه الگوهای صداقت از راه‌های ترویج و نهادینه کردن صداقت در جامعه به شمار می‌رود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهدای زن الگوی والایی برای زنان و دختران جامعه به شمار می‎روند، تصریح کرد: شهدا اسوه‌های صداقت و استقامت در جامعه هستند و باید با الگوگیری از آنها بتوان زمینه رستگاری خود را فراهم کرد.

احمدپور، تعداد زنان شهید استان را 10 نفر اعلام کرد و ادامه داد: زنان استان اسوه‌هایی از استقامت و ازخودگذشتگی هستند و با حمایت خود سهم بسزایی در پیروزی رزمندگان کشور در جبهه‌های حق علیه باطل داشته‌اند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ و تداوم راه شهیدان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رسالت و وظیفه زنان و دختران امروز جامعه اسلامی حفظ و تداوم راه شهیدان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/68004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول