اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان خبر داد

خروجی کسری اختصاص آب به یک میزان جدی به یزد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: در جلسه مشترک بین اصفهان و یزد نتیجه این شد که کسری اختصاص آب به یک میزان جدی نسبت به گذشته شد.

خروجی کسری اختصاص آب به یک میزان جدی به یزد

محمد مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد تجمع کشاورزان شرق اصفهان اظهار کرد: در جلسه روز چهارشنبه هفته جاری در خصوص تلاش برای رهاسازی کشت بهاره نیز به نتایج روشنی برای تأمین آب کشت بهاره رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه اتفاقاتی که در این حوزه محقق شده است مثبت ارزیابی می‌شود، گفت: در هر صورت تلاش ما بر این است که زنده‌رود برای ایام آتی جاری شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: در هر صورت امید است تا با برگزاری جلساتی که در این مورد طی روزهای آتی برگزار می‌شود، این مسئله به جمع‌بندی نهایی برسد.

وی گفت: البته در بخش صنعت نیز ما صرفه‌جویی و کاهش مصرف قابل توجهی را شاهد بودیم، اما اکنون با وجود همه تمهیدات لازم و مشکلات صرفه‌جویی قابل توجهی در بخش شرب با اعمال صرفه جویی محقق شده است.

اسماعیلی تاکید کرد: شب گذشته نیز جلسه مشترکی در استانداری اصفهان و با حضور مسئولان استان یزد برگزار شد، که نتیجه خروجی آن کسری اختصاص آب به یک میزان جدی نسبت به گذشته است.

وی همچنین خبر از برگزاری جلساتی برای نظارت قوی‌تر بر روند مدیریت آب با مسئولان استان چهار محال و بختیاری داد و گفت: بعد از تجمعات کشاورزان بلافاصله اصل موضوع که مسئله‌ای اجتماعی بود بررسی و در این خصوص حوزه انتظامی و تأمین استان نیز وارد کار شدند.

معاون سیاسی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در جلسه روز گذشته نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردمی و نخبگان کشاورزی نیز در صحنه حاضر شدند و با مردم صحبت کردند، افزود: این موضوع پیامدهای منفی برای مجموعه به همراه نداشت.

به گفته وی در همه بخش‌ها تجمعات در آرامش است و علاوه بر آن اقدامات مدیریت استان در مورد رسیدگی به وضعیت کشاورزان گسترده بوده، جبران بخشی از مشکلات کشاورزان در دستور کار قرار گرفته است.

اسماعیلی ادامه داد: در خصوص شکسته شدن خط لوله انتقال آب اصفهان ـ یزد دغدغه خاصی در این خصوص وجود ندارد و در زمان شکسته شدن این خط لوله مردم در صحنه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا بحث تونل سوم کوهرنگ نیز در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد و در اوایل سال آتی بتوان از این طریق نیز تأمین آب داشت.

معاون سیاسی استانداری اصفهان گفت: در صورت تحقق این مهم فضای خوبی برای همه شهروندان محقق می‌شود.

انتهای پیام/63012/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول