اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلیجان:

نقش پاسداران در تداوم انقلاب غیرقابل انکار است

خبرگزاری فارس: فرماندار دلیجان گفت: بسیجیان و پاسداران نقش مهم و غیرقابل انکاری در تداوم انقلاب اسلامی داشته و دارند.

نقش پاسداران در تداوم انقلاب غیرقابل انکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محسن اکبری ظهر امروز در جمع پاسداران سپاه ناحیه مقاومت بسیج دلیجان اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی از بدو انقلاب تاکنون قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب نیست.

وی تصریح کرد: از بدو انقلاب تاکنون جریان‌های زیادی در کشور شکل گرفته که در این جریان‌ها گروهی به نفع انقلاب و گروهی علیه نظام گام‌ برداشته‌اند.

فرماندار دلیجان ادامه داد: به لطف خدا و به برکت خون شهدا تاکنون تمام توطئه‌هایی که علیه انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته، نقش بر آب شده که در این بین نقش پاسداران و بسیجیان نقش غیر قابل انکار بوده است.

اکبری بیان داشت: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی به افتخارات بزرگی دست یافته است و اگر می‌بینیم دشمنان دشمنی خود را علیه نظام شدت بخشیده‌اند، به خاطر همین پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی ابراز داشت: امروز دشمنان به دنبال این هستند تا با تحریم و تهدید مانع از پیشرفت انقلاب اسلامی شوند، این در حالی است که ملت ایران ثابت قدم در راه آرمان‌های این نظام ایستاده‌اند و تهدیدها و تحریم‌های آنان نخواهد توانست مانع عقب‌نشینی ملت شود.

انتهای پیام/87002/ب۳۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول